Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I følge Dagbladet.

"Slik fikk Jennifer Aniston den veltrente stripper-kroppen

Sjokkerer med muskler i ny filmrolle"

"I komedien spiller Jennifer Aniston en stripper, og har med sin muskuløse og veltrente kropp i filmtraileren allerede skapt overskrifter verden rundt."

Og hemmeligheten? Yoga. "Yogatreneren hennes, Mandy Ingber, forteller at yoga er en fin treningsform om du ønsker å beholde de feminine formene samtidig som du bygger muskler."

Fortsetter under...

Når man allerede trener styrke 4-5 ganger i uken og har et nøyaktig kosthold så kan helt sikkert yoga beholde de feminine formene dine. Jeg føler meg mye mer femi etter jeg begynte med yoga i alle fall.

Når man allerede trener styrke 4-5 ganger i uken og har et nøyaktig kosthold så kan helt sikkert yoga beholde de feminine formene dine. Jeg føler meg mye mer femi etter jeg begynte med yoga i alle fall.

Du føler at yoga bevarer de femininene kurvene dine? :)

Knis :giggle: Nesten rart at de ikke skrev om "lange, slanke muskler". Men hun ser fordømt bra ut til å nærme seg 50 da, det skal hun ha!

Ja, altså misforstå meg rett her. Synes hun ser fantastisk flott ut. Men muskuløs er vel ikke et begrep jeg ville brukt for å beskrive henne.

Ja, altså misforstå meg rett her. Synes hun ser fantastisk flott ut. Men muskuløs er vel ikke et begrep jeg ville brukt for å beskrive henne.

Det tror jeg ingen her inne ville, men "vi" er nok en ganske selektert gruppe gitt. Tror (dessverre) de fleste av mine venninner signerer Dagbladets ståsted på den her!

Annonse

Det tror jeg ingen her inne ville, men "vi" er nok en ganske selektert gruppe gitt. Tror (dessverre) de fleste av mine venninner signerer Dagbladets ståsted på den her!

Jepp, tror nok du dessverre har rett.

Annonse

Sånn off topic, så hadde det vært gøy å prøve poledance. De har rett i den artikkelen om at det krever en del muskler for å holde sin egen vekt i stanga..

Pen å se på, er hun, men jeg syntes heller ikke hun virket muskuløs.. Mulig jeg har blitt farga av alle bildene her på forumet ;-p

å være slik at det finnes ulike definisjoner av begrepet muskuløs - noe annet kan jeg ikke forstå...se på dette f eks (riktignok om Britney Spears men dog):

Britney spears - - Magemusklene hennes kan drepe! - Seoghør.no Kjendisnytt

Hvor er magemusklene som kan drepe? o_O

å være slik at det finnes ulike definisjoner av begrepet muskuløs - noe annet kan jeg ikke forstå...se på dette f eks (riktignok om Britney Spears men dog):

Britney spears - - Magemusklene hennes kan drepe! - Seoghør.no Kjendisnytt

Hvor er magemusklene som kan drepe? o_O

Eller denne:

Justin Bieber Posts Shirtless Photo Showing Off His Muscles

Ja, man ser jo musklene hennes, men det er jo pga ekstremt lav fettprosent

Eller denne:

Justin Bieber Posts Shirtless Photo Showing Off His Muscles

Ja, man ser jo musklene hennes, men det er jo pga ekstremt lav fettprosent

Gjør man? Og ER det lav fettprosent eller bare Photoshop?:huh: Justin Bieber - han er jo farlig, leste jeg i går :nin:

Gjør man? Og ER det lav fettprosent eller bare Photoshop?:huh: Justin Bieber - han er jo farlig, leste jeg i går :nin:

det var en annen artikkel om JB som jeg egentlig var på utkikk etter der 'journalisten' i et eller annet sladreblad var a la "OMG JB IS SOOOOO RIPPED AND BUFF" og med bilde av en ganske så tynn liten pubertal tenåring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...