Gå til innhold

Mager vaniljekesam - hvor finner jeg det i Oslo?


Annix

Anbefalte innlegg

Hehe will do:) Jeg bruker jbkm i vafler, bakverk, grøt og sauser. Helt ypperlig for mennesker som spiser glutenfritt og vil kutte ned på karbohydrater og kalorier. En god investering:)

Kanskje jeg skal forte meg å kjøpe et glass/en boks (?) idag! De har vel ikke det på iHerb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har sett at flere prater om kesam her inne, men men kan da ikke bare spise det ? Hva blander man det med for å få god smak ?? Har hatt lyst til å prøve en stund nå, så følger spent med her

Jeg blander det med cottage cheese og litt kanel:) Eller spiser det med frukt og bær. Noen ganger bruker jeg det som pålegg :)

Det er sikkert godt i havregrøt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jooo, de har den både på Kiwi øverst i Bogstadveien, den som ligger litt inn på siden der også har de alltid på Kiwi i Hegdehaugsveien :D

Hvor eksakt ligger den førstnevnte kiwi butikken? Bor på Majorstuen så burde jo absolutt vite dette..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor eksakt ligger den førstnevnte kiwi butikken? Bor på Majorstuen så burde jo absolutt vite dette..hehe

Hmm... jeg er såå dårlig på å forklare veier, men inn den lille sidegata ved Diesel-butikken der... Bik Bok er også rett i nærheten... Ligger ved siden av en restaurant/pub... Er du med, eller er det tidenes dårligste forklaring? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... jeg er såå dårlig på å forklare veier, men inn den lille sidegata ved Diesel-butikken der... Bik Bok er også rett i nærheten... Ligger ved siden av en restaurant/pub... Er du med, eller er det tidenes dårligste forklaring? :p

Du tenker sikkert på Kiwi i Sorgenfrigata? :)http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=4702&Name=Kiwi+-+Sorgenfrigata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...