Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Pølse, brownies, brus og muligens et par pils med en gjeng senere på dagen. Er ikkje noe jeg spiser som tradisjon, ganske tilfeldig for å si det slik. :cool:

Skrevet

Ben & Jerry's cookie dough og peanut butter cup er iallfall sikret og står så fint linet opp i fryseboksen atte :) Ellers tror jeg det blir en stor og god frokost med alt som hører med, kake osv osv. Generelt det som måtte falle meg inn å spise på en dag som dette :)

Annonse

Skrevet
Uhm, unnskyld at jeg spør, men HVA er pavlova?? Hørt det utallige ganger de siste dagene :)

Verdens diggeste kake! Bilde heer

Marengsbunn med krem og bær på toppen:-D (ekstremt enkel, veldig enkel å lage i''sunnhetsversjon'' også, siden den i hovedsak er eggehvitter og sukker, men orginalen er helt klart best) :)

Annonse

Skrevet

blir vel å skjeie ut litt med en god frokost blant gode venner :) og kanskje noen is nede i oslo by hvis man orker å stå i kø da :p så hjem til gamle far og spise grill mat med resten av familien. men på lørdag er man tilbake til hard kjør og diett igjen :D

Skrevet
Verdens diggeste kake! Bilde heer

Marengsbunn med krem og bær på toppen:-D (ekstremt enkel, veldig enkel å lage i''sunnhetsversjon'' også, siden den i hovedsak er eggehvitter og sukker, men orginalen er helt klart best) :)

Takk for svar :-) Så godt ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...