Gå til innhold

Hvor ofte?


Magsa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 - 6-7 ganger per uke

2 - Veldig sjeldent, som regel aldri. Sist gang var på bursdagen min, før det husker jeg ikke. Sikkert jul! Jeg liker bedre utskeielser med mer mat - som indrefilet av elg eller andebryst feks:hungry:

3 - Drikker ikke alkohol, men er med ut en gang i blandt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Trener 5 ganger i uka

- skeier ut når jeg vil, men kontrollerer mengde(vil jeg ha drops så spiser jeg drops, men tar 2 stk og ikke hele pakka)

- drikker så ofte som jeg føler for, har jeg penger, tid og blir invitert på fest, er jeg med, og drikker så mye som jeg har råd til å drikke;) gjsnitt er vel 1 gang i mnd, bruker opp alle penga så tidlig, så på slutten av mnd har jeg ikke penger til å dra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Så ofte jeg kan, men minimum 3 ganger i uka, pleier å bli rundt 5 ganger. (utenom når man har ligget syk i snart 1 uke..)

- Når jeg føler får det egentlig, spiser heller litt usunt hver dag enn så sprekke fullstendig. Kroppen min er så vant med en sjokoladebit f.eks i ny og ne.

- For det meste bare vis det er bursdager eller noe morsomt som skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...