Gå til innhold

Synlige blodårer på bryst


Ginaaa

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et spørsmål. Her for noen dager siden oppdaget at jeg begynte å få noen synlige blodårer rundt skulderområdet nedover mot brystet FØR DUSJ. Idag, dog, etter dusjen, så var hele BRYSTET FULLT av synlige blodårer! SÅ ut som DET JULETREET!!!!. Hjææælp, hva er dette? :eek: Jeg har det ikke noen andre steder utenom på hendene og underarmer når jeg er å pumper jern.

Prøvde å google men blir ikke så klok på sånne "kvinnesider". Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slettet
Og nei jeg mener ikke rundt brystvortene, men på det store området oppover mot halsen haha :D

Helt normalt. Er blodårer :) Som vises grunnet lavere fett% f.eks :) Nothing special :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Det så jo ut som et JULETRE etter dusjen! gusj.... :X3: Fikk litt panikk i og med jeg aldri har sett det før i mitt liv...

Har gjerne litt sammenheng med lys, varme osv :) Som gjør at de vises mer også! :) Men du kan ihvertfall slappe av, er kun blodårer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjerne litt sammenheng med lys, varme osv :) Som gjør at de vises mer også! :) Men du kan ihvertfall slappe av, er kun blodårer :)

Ja.. er jo bare kroppen min! :) Men er jo bare fint om jeg har gått ned litt i fett % da... Tusen takk for svar :smug: Det var hyggelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har også en del synlig blodårer i det området du beskriver, men de er mest synlig fordi jeg er ganske bleik, de blir mye mindre synlig om jeg får farge om sommern.

Jeg er ikke bleik :stop: Eller..... jeg håper ikke det :p Men.. jeg har aldri hatt det før og kom hjem fra sol tur for 3mnd siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... Om det er en sannsynlighet så skal ikke se bort ifra det! Men da burde jeg jo ha fått andre tegn på det i tillegg, eller? :confused:

kke nødvendigvis. Får du i deg nok væske? Hadde du drukket noe særlig alkohol kvelden før du la merke til blodårene? Vedvarer det? Eller om du bare har en veldig lav fett % :)

Er flere faktorer som kan påvirke kroppens vaskularitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kke nødvendigvis. Får du i deg nok væske? Hadde du drukket noe særlig alkohol kvelden før du la merke til blodårene? Vedvarer det? Eller om du bare har en veldig lav fett % :)

Er flere faktorer som kan påvirke kroppens vaskularitet :)

Noen dager ja, noen dager ikke. Hadde akkurat trent da og hadde hatt en intens 15min på kondisjonen en halvtime før så hadde fått i meg godt over en hel flaske med vann + på treningsøkta! Lav fett %, tja, egentlig ikke :p haha... Ingen alkohol den første gangen jeg så blodårene og heller ikke den andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har et spørsmål. Her for noen dager siden oppdaget at jeg begynte å få noen synlige blodårer rundt skulderområdet nedover mot brystet FØR DUSJ. Idag, dog, etter dusjen, så var hele BRYSTET FULLT av synlige blodårer! SÅ ut som DET JULETREET!!!!. Hjææælp, hva er dette? :eek: Jeg har det ikke noen andre steder utenom på hendene og underarmer når jeg er å pumper jern.

Prøvde å google men blir ikke så klok på sånne "kvinnesider". Takk for svar :)

Når du fryser, trekker blodårene seg sammen. Når du er varm, som du sikkert ble når du dusjet, utvider blodårene seg, og de fylles med blod, derfor blir de mer synlige når du kom ut av dusjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...