Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ALT-etende, elsker mat og er overhodet ikke kresen.

Men jeg er et rutinemenneske-de-lux..

Så jeg spiser den samme havregrøten, den samme kyllingen og den samme CC'n med banan, dag inn og dag ut for tiden.

Og trives med det. Spiser 5 ganger om dagen eller noe. Liker ikke følelsen av å være stappa. Så spiser meg passe mett og neste måltid når jeg føler meg sulten igjen.

MEN; inviterer eller blir jeg invitert på middag eller lignende, så gleder det både munn og mage.

Spiser jeg smart, rent og sunt 95% av tiden, så tenker jeg at jeg kan unne meg noe i ny og ned, uavhengig om det er helg eller ikke. Har jeg lyst på en pose potetgull en dag, så trøkker jeg i meg den da. Også tenker vi at det blir en stund til neste gang:angelic:

Fortsetter under...

For tiden tester jeg ut høy og lavkalori dager :) Så langt er jeg veldig fornøyd med det - det virker som om jeg responderer bra.

Jeg har full oversikt på hva jeg får i meg i løpet av en dag - jeg er en av de som spiser såkalt "rent". Grønnsaker, som regel storfe eller viltkjøtt, kylling, ørret og torsk. Karbohydratene mine får jeg fra søtpotet og bær. Masse bær:D Fettkildene min er rød fisk og kokosfett. Jeg er og en av de som foretrekker økologiske og gjerne lokale råvarer :) Jeg lager all mat fra bunnen av - nå har jeg også fått meg kjøttkvern! Foreløpig dyrker jeg ikke mine egne grønnsaker (en spøk). I hverdagen blir det mye av det samme - men har jeg god tid liker jeg å eksprimentere:happy:

Mat er stort sett drivstoff for meg, hadde det eksistert et pulver med alt jeg trenger hadde jeg bare spist middag en eller to ganger i uka. Å lage mat og etterarbeidet er vel noe av det kjedeligste jeg kan tenke meg. Jeg pleier å spise frokostblanding ala 4-korn til frokost. Etter trening kaster jeg to frosne laksefileter i en diger panne og en pakke med frosne wok-grønnsaker (600 gram) oppå fisken, før jeg forlater kjøkkenet i 10 minutter. Når jeg kommer tilbake hakker jeg opp fisken i små biter og rører litt, fem minutter senere er maten klar. Kjører i meg et frossent rundstykke eller to med leverpostei og paprika eller agurk til kvelds.

Denne dietten er et resultat av iherdig og nøye arbeid for å finne ut akkurat hvor lite arbeid jeg kan slippe unna med samtidig som jeg får i meg det jeg trenger. Lider meg igjennom matlagingen mens jeg venter på at soylent skal komme på hyllene så jeg kan redusere lidelsene mine til en shake om dagen: This Man Thinks He Never Has to Eat Again | VICE United Kingdom

Jeg liker god mat altså, og det hender jeg tar meg tid til å skeie ut i helgene, men mat er generelt bare en kilde til næring og kjedsomhet for meg.

Har et godt forhold til det. Elsker å jakte og høste av naturlige rå varer. Får mye kjøtt uten fedt, for de fjerner eg når eg fileterer dyr.planter grønt på gården til far min og i drivhus. så eg får mye gode råvare til å lage go mat.

spis for å leve ikke lev for å spise!!!

Har et godt forhold til det. Elsker å jakte og høste av naturlige rå varer. Får mye kjøtt uten fedt, for de fjerner eg når eg fileterer dyr.planter grønt på gården til far min og i drivhus. så eg får mye gode råvare til å lage go mat.

spis for å leve ikke lev for å spise!!!

Det høres helt herlig ut - min stil:happy:

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...