Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sliter litt med pålogging på fitocrazy, den sier at det er noe feil når jeg laster opp resultatene mine. jeje

Gymbook er enkel og grei og en sikker vinner :)

Sliter med pålogging på selve fitocracy, eller at det kommer opp feil når du laster opp? Hvis du får opp feil når du laster opp resultatene kan du bare logge ut og inn. Men skjønner at det blir er problem hvis det er selve påloggingen som ikke fungerte :giggle:

Sliter med pålogging på selve fitocracy, eller at det kommer opp feil når du laster opp? Hvis du får opp feil når du laster opp resultatene kan du bare logge ut og inn. Men skjønner at det blir er problem hvis det er selve påloggingen som ikke fungerte :giggle:

Får feil når jeg skal laste opp ja. Kjipt å måtte relogge hele tiden :p Husker ikke passordet mitt mesteparten av tiden heller :p Men det er vel ikke fitocracy sin feil :whistle:

Annonse

• 7 måneder senere...
Jeg har akkurat prøvd å teste ut fitocrazy, og ser at det er på forhånd lagt inn 8 routines. jeg har lyst til å rydde bort/ slette disse, slik at jeg kun har mine egne liggende i lista, men får ikke til det. Noen som vet hvordan?

For meg fungerer det å gå inn pæ fitocracy på pc og under rutiner "lag egen" , men jeg er hero (betalt et par kroner for å støtte), det kan ha noe med saken å gjøre, men jeg tviler

Annonse

www.trainingblog.com beste på markedet! Udiskutabelt! Finnes ikke som app, men går fint å logge på enhver smart telefon.. Stian Walgermo som står bak siden! Jeg har logget der selv i over 2 år nå. GOODSTUFF!

Hmm... da får man vel begynne å logge både der og på fito da (:

Hei,

Noen som vet om en bra App der man kan logge treningen? Litt lei av å føre excel ark :-(

Anbefaler "Full fitness" appen. Den er på itunes og finnes sikkert for android også. Har lagt inn x-size programmet der og den erstatter min tidligere treningsdagbok. Jeg er ikke teknisk avansert så det satt langt inne å går fra notatblokken til mobiltelefonen. Men, den er veldig enkel og samtidig avansert nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...