Jump to content

Han Der

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About Han Der

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 04/21/1987
  1. Vil ikke si det smaker "godt", det har en litt gummi konsistens og smaker relativat annerledes enn vanlig pasta , men er du motivert nok så er dette et veldig fint alternativ, så fremt det Inger-Lise ikke stemmer
  2. Fant en low carb/høy protein pastapakke på min siste harry tur, med hele 62g protein og kun 13g karbo. Kan det stemme at det er så mye? Isåfall genialt å få i seg etter trening? Noen som har lignende produkter de vet om?
  3. Full Fitness går jeg god for! Gir deg full oversikt over vekten din i grafer, hva du har løftet osv. Finnes også en haug av øvelser der.
  4. Hvis du syntes det er tungt å hele tiden øke med 2,5 kg vekter, så ville jeg prøvd å øke reps for hver gang. Har selv holdt på med dette en stund, med fantastiske resultater. F.eks: Dag 1: 40kg x12 Dag 2: 40kg x13 Dag 3: 40kg x14 Dag 4: 40kg x15 Dag 1: 45kg x12 Dag 2: 45kg x13 Dag 3: 45kg x14 osv osv... Krever tålmodighet, men du vil sakte men sikkert bygge deg sterkere. Føler du deg ekstra bra en dag kan du jo legge på litt mer/ta fler reps.
  5. Han Der

    Chin-Ups

    Jeg har det siste halvåret trent tungt pull-ups med vektskiver med økning hver eneste treningsdag, og jeg har aldri hatt så store biceps som jeg har nå. På meg har isolasjonsøvelser nesten ingen verdi, da pullups lar meg løfte mye tyngre enn en isolasjonsøvelse.
  6. 1. Spis mer karbohydrater og sunt fett 2. Hvis du vil at armene skal vokse må du trene tunge baseøvelser som f.eks markløft og militærpress. Du klarer rett og slett ikke trene tungt nok i biceps curl for å vokse på kort tid. 3. Nå er du bare 15 år, og du vil nok se at kroppen din utvikler seg litt mer og fyller seg ut i løpet av de neste 5 åra. 4. Ting tar tid!
×
×
  • Create New...