Gå til innhold

Ida Markussens bein- og rumpeprogram


Synna

Anbefalte innlegg

Robert André

Om jeg har sikre bevis på at jenta har brukt noe, ville dere fremdeles sett på det som et personangrep å slettet innlegget?

Dere, her på FB, virker som at dere vil skyve under teppet om noen insinuerer at noen er på noen "hjelpemidler", selvom det er bevist, riktig, og allemannskunnskap.

Det vil alltid være stor forskjell på å påstå noe/insinuere noe og kunne bevise det/vite det helt sikkert. Det du gjør havner i førstnevnte kategori.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jester

som PlastBox var inne på så er det grunnleggende at folk vet og bruker begrepene volum, frekvens, intensitet osv rett for at diskusjonen i det hele tatt skal være mulig. Ellers blir det bare masse prating rundt hverandre om "overtrening" osv.

Man kan helt fint trene en muskelgruppe hver dag om man vil, så lenge man avpasser disse faktorene slik at det lar seg gjøre opp mot restitusjon og matinntak.

Just sayin`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge er det straffbart å fremsette ærekrenkende påstander om andre selv om påstanden er sann når det ikke er en aktverdig grunn til å komme med den. Jfr Advokat Elden i Tone-Burnmeister-saken.

Så i mine øyne gjør moddene her inne det rette når de fjerner slikt.

Da gjør de tydeligvis det. Det var bare et spørsmål, fra min side.

Edit: Siden du sikkert er innom tråden Ida, så får jeg bare beklage om du følte deg støtt. Jeg skal verne mine ord i fremtiden - beklager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, aldri hørt om at dette har vært ett problem for noen ennå :p

Så du har ikke hørt om en eneste fotballspiller som sliter med strekk/kramper eller andre skader i bena?

OFTE kommer dette av at fremside lår er veldig mye mer utviklet en bakside (det er jo fremsiden man bruker for å sparke) og som Tor Ivar Landsverk sier dermed på sikt fører til skade®

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har ikke hørt om en eneste fotballspiller som sliter med strekk/kramper eller andre skader i bena?

OFTE kommer dette av at fremside lår er veldig mye mer utviklet en bakside (det er jo fremsiden man bruker for å sparke) og som Tor Ivar Landsverk sier dermed på sikt fører til skade®

Jeg spilt fotball selv i mange år og nei, aldri hørt om fotballspillere som blir skadet pga de har for mye muskler i fremside lår vs bakside :p. Strekker og dritt kan man fort løpe på seg feks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...