Gå til innhold

tinaelt

Medlemmer
  • Innholdsteller

    36
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av tinaelt

  1. Jeg sleit også mye med beinhinnebetennelse. Nå er det så og si borte. Det som hjalp for meg var at jeg trappet ned på treningen som gjorde at jeg fikk betennelsen. Når den ble borte, begynte jeg smått å løpe igjen. Jeg la også om løpesteget, som hjalp utrolig mye. Nå springer jeg kun på tærne, slik at hælene aldri berører bakken.
  2. Lår. Som for eksempel bulgarsk utfall, markløft, leg ex
  3. Jeg synes det var litt for mange mageøvelser, og for lite beinøvelser
  4. Hvor ofte har du tenkt til å trene programmene?
  5. Folk som skal fylle drivstoff, og som kommer inn og betaler kun for dette med kort Folk som kjører under fartsgrensen Folk som ikke blinker ut av rundkjøringer Folk som kjører inn foran deg, og ikke klarer å få opp farten fort nok, slik at du må bremse. Når de bare kunne ventet 2sek til, fordi de er ingen biler bak deg
  6. Jeg har nå trent seriøst styrke i snart ett år. Målet mitt er som sikkert alle andre; å få mer muskler, men samtidig holde fettet ganske stabilt eller gå ned i fettprosent. Det jeg lurer på er om jeg spiser nok, for mye, eller for lite. Jeg er 20år, ca 168 høy og veier ca 64kg. Har et ganske sunt kosthold, der jeg ikke spiser noe usunt i ukedagene, me unner meg noe i helgen. I det siste har jeg tatt litt av på "spisedagene". Hvor mye vil dette påvirke fremgangen min? Ellers så ligger jeg på 2000-2400 kcal i ukedagene, og kan være oppi 3000kcal på lørdag/søndag. Får i meg ganske mange prote
  7. Trodde ett kilo fett var 7000 kcal?
  8. Frekvensen vil da være hvor mange ganger du trener økta i uken, og volumet vil være antall øvelser, rep og sett? Føler meg veldig blond nå
  9. Kanskje litt dumt spørsmål, men hvorfor er dette så store mengder på en treningsøkt på bein og rumpe?
  10. Er det noe forskjell på hvor sterk du er i de forskjellige beinpressene? F. eks forskjellen mellom når du ligger og skyver platen oppover, og når du skyver den fra deg bortover? Hvilken er du sterkest i?
  11. Så dersom du vil trene både styrke og kardio i samme økt, hva skal du trene først? Dersom jeg trener styrke først, inntar BCAA og så trener kardio, vil dette være greit nok?
  12. Elsker dette proteinpulveret. Er på min andre dunk nå. Bruker det i alt fra microbrownie, havregrøt, shake med vann og melk. Er fornøyd med smaken, og blander seg lett ut. Har vært heldig og funnet et bra proteinpulver på første forsøk.
  13. Brownie. Smaker best et halvt minutt i mikro
  14. Aner ikke, har ikke prøvd det selv. Men så at noen andre gjorde det, og de sa at det var derfor.
  15. Det er strake markløft? Har hørt om noen som gjør det for å få lengre bevegelsesbane.
  16. tinaelt

    Myo-reps

    Ja, var det jeg tenkte Tusen tusen takk for svar
  17. tinaelt

    Myo-reps

    Ja, tenkte å følge oppsettet som Børge har satt opp. Vet du hvilke øvelser som passer best til myo? Tenkte å kjøre det på bicepscurl, triceps pushdown og leg ex.
  18. tinaelt

    Myo-reps

    Tusen takk da begynner jeg å forstå prinsippet med myo-reps. Så får se hvordan det går
  19. tinaelt

    Myo-reps

    Har begynt å lese litt på myo-reps nå, men har noen spørsmål. Hvor mange sett skal man kjøre med myo-reps per øvelse? Er det bare på toppsettet? Og dersom jeg kjører en 2-splitt, skal jeg bare ha myoreps den ene dagen? (veksler mellom høyrep og lavrep)
  20. Jeg har lenge trent etter en 3-splitt, men ønsker å begynne å trene en 2-splitt, slik at musklene får kjørt seg litt mer i løpet av uken. Problemet er hvilke øvelser jeg skal ta med. Jeg trener minst 4 ganger i uken. Jeg tenker å dele det inn i overkropp/underkropp. Tenker å ha en lett dag med høyrep (10-15) , og en tung dag med dropset og lavrep (6-8) med 3-4 serier. TIl nå har jeg satt opp dette: Overkropp Nedtrekk Sittende roing Pullover/Benkpress/Push ups Enarms roing Biceps curl Triceps pushdown Skapular sidehev superset hammercurl Enarms sidehev supersett dips
  21. Når jeg skriver inn i diverse kalorikalkulatorer, så står det at vedlikeholdet mitt er på ca 2300-2500kcal. Jeg har ligget på ca 2000kcal i ukedagene nå, og lurrer på hvorfor jeg ikke har gått ned i vekt, siden jeg ligger i underskudd. Målet mitt er ikke lenger å gå ned i vekt, men heller bygge muskler samtidig som jeg holder fettprosenten lavere. Har dette noe med at i helgene så spiser jeg så mye, at jeg spiser opp underskuddet, og dermed ikke går ned i vekt? Eller tilpasser kroppen seg kaloriene?
×
×
  • Opprett ny...