Gå til innhold

Førstemann til 200 i frontbøy? :D


BROrilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

mitt bidrag så langt. 185x1. 15 kg igjen høres ikke så mye ut kanskje, men jg har brukt 10månder fra 180 til 185! hehe

Var jo lett! Ser ut som om du fint skulle klart 190?

Selv jobber jeg mot å komme meg opp på rundt 100kg som er ca der jeg var før skade. Halvveis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var jo lett! Ser ut som om du fint skulle klart 190?

Selv jobber jeg mot å komme meg opp på rundt 100kg som er ca der jeg var før skade. Halvveis!

Ja det tror jeg også, men jeg knekker litt sammen i bunnen noen ganger når det blir tungt. Gjør jeg ikke det så kommer jeg nok opp med 190 også. hehe. Skal prøve neste gang!

aha, bare kjøre på:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterkt emilwoop! Men be spottern din holde fingra unna ;)

180+ i frontbøy er målet langsiktig, tok 2.5KG pers på 135 i går:

ja helt sant! pleier ikke å bruke spotter sånn sett men egentlig så var ikke formen god den dagen.

Men det løsnet etter 120x10, 150x5, 160x3, 170x3 og så persen på 185 så hadde spotter på den siste hoho!

good job:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja helt sant! pleier ikke å bruke spotter sånn sett men egentlig så var ikke formen god den dagen.

Men det løsnet etter 120x10, 150x5, 160x3, 170x3 og så persen på 185 så hadde spotter på den siste hoho!

good job:)

Du har da lett mer enn 185 inne hvis du kutter ned på de tunge settene i forkant.

Jeg satser på å klare 200 i knebøy til høsten. 200 frontbøy får bli et langtidsprosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har da lett mer enn 185 inne hvis du kutter ned på de tunge settene i forkant.

Jeg satser på å klare 200 i knebøy til høsten. 200 frontbøy får bli et langtidsprosjekt.

treffer jeg riktig så kan jg fort ha noen få kg til ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...