Gå til innhold

Brede hofter & chins/hangups


Stephanie F

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er "relativt" sterk, ligger på 40 kg i benk, 70 kg i knebøy og 70 kg i markløft. Har trent negative chins over de siste månedene for å klare å ta en alene, men jeg klarer det fortsatt ikke, og det virker ikke som at jeg kommer noe nærmere målet. Jeg er vel så sterk som de damene på gymmet som tar pull-ups og chins alene, men; jeg har høyere fettprosent enn de. Da på underkroppen, jeg er en av de med brede hofter (105 cm over ræva). Så jeg vet ikke om jeg må slanke av med 10 kg for å klare å dra denne kroppen med meg?? (Det kommer nok ikke til å skje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er "relativt" sterk, ligger på 40 kg i benk, 70 kg i knebøy og 70 kg i markløft. Har trent negative chins over de siste månedene for å klare å ta en alene, men jeg klarer det fortsatt ikke, og det virker ikke som at jeg kommer noe nærmere målet. Jeg er vel så sterk som de damene på gymmet som tar pull-ups og chins alene, men; jeg har høyere fettprosent enn de. Da på underkroppen, jeg er en av de med brede hofter (105 cm over ræva). Så jeg vet ikke om jeg må slanke av med 10 kg for å klare å dra denne kroppen med meg?? (Det kommer nok ikke til å skje)
høres rart ut at du ikke klare en engang.

mitt beste knep er å på en måte lene meg bak samtidig som jeg drar meg opp, altså ikke rett opp men dra meg opp bak "stanga"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres rart ut at du ikke klare en engang.

mitt beste knep er å på en måte lene meg bak samtidig som jeg drar meg opp, altså ikke rett opp men dra meg opp bak "stanga"

Ja synes også det er rart jeg ikke merker fremgang, begynner å bli ganske så frustrerende....Kanskje jeg må teste måten du beskriver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja synes også det er rart jeg ikke merker fremgang, begynner å bli ganske så frustrerende....Kanskje jeg må teste måten du beskriver!

ja å når du har kjørt disse negative chins så spring i nedtrekksmaskin å kjør på der, om du ikke alt gjør det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du vil kjøre statistikk på smale v.s. brede hofter og chins, så er jeg veldig smal og kjører 6 alene, 10 med litt "moralsk støtte" på hoftene :p (også fikk jeg skryti litt av hvor mange chins jeg klarer). Startet med negativer og dette er på 1 års fremgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er "relativt" sterk, ligger på 40 kg i benk, 70 kg i knebøy og 70 kg i markløft. Har trent negative chins over de siste månedene for å klare å ta en alene, men jeg klarer det fortsatt ikke, og det virker ikke som at jeg kommer noe nærmere målet. Jeg er vel så sterk som de damene på gymmet som tar pull-ups og chins alene, men; jeg har høyere fettprosent enn de. Da på underkroppen, jeg er en av de med brede hofter (105 cm over ræva). Så jeg vet ikke om jeg må slanke av med 10 kg for å klare å dra denne kroppen med meg?? (Det kommer nok ikke til å skje)

Henger meg på her, 107 rundt ræva, 40-50 i benk (arb og ego hehe) litt mer i mark og mindre i bøy..kjører negative (vi har ikke hjelpestativ på gymmet), men jeg begynner å bli flau over disse få sekundene jeg kanskje klarer..og har ikke lyst til å bli supertynn bare for å klare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her, 107 rundt ræva, 40-50 i benk (arb og ego hehe) litt mer i mark og mindre i bøy..kjører negative (vi har ikke hjelpestativ på gymmet), men jeg begynner å bli flau over disse få sekundene jeg kanskje klarer..og har ikke lyst til å bli supertynn bare for å klare det.

Om det er deg på bildene til venstre på første side så ser du hvertfall ganske så awesome ut (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...