Gå til innhold

25 år som doping junkie


Iso

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10115834

- Jeg startet morgenene med å gjøre klar dosene som jeg satte med sprøyte overalt på kroppen - i rumpa, i overarmen, i lårene. Så var det å ta piller og trene. Slik følte jeg meg vel. Hele livet dreide seg steroider, hasj og penger, sier 40-åringen.

Steve-Carell-go-on-eccbc87e4b5ce2fe28308fd9f2a7baf3-642.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har absolutt 0 tro på at folk som Kai Greene bruker noe annet enn kroppsbygging dop (hgh, insulin, testo, synthol ol.)

Skal love deg at det de fleste på kunstige hormoner, over tid, har tatt sterke smertestillene også. Spesielt de med muskelavrivninger og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

litt morsomt at media bare tar kontakt med folk som mikser roids med narkotika og alkohol

Mer ekstremt det er, jo flere klikk som betyr mer penger til journalistene som bruker tiden sin på artikler om justin bieber fever, artikler der dem grundig analyserer av tones klesvalg og hvordan dette vil påvirke oss som en skandinavisk nasjon i fremtiden,,, pluss andre viktige nyheter som sjokkerer meg på en daglig basis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt klart en rusmisbruker. Ikke en seriøs trenings mann. Ingen seriøse bruker rusmidler ved siden av trening. Virker mot sin hensikt.. :-/. Synd at det er kun sånne media får tak i. Selv om alle vet at det er mange som har brukt i 20- 30 år uten noen form for ødeleggelser. Vært kjekt og hørt fra noen som var seriøse. Men dem er gjerne for smarte til og stå i en avis og prate piss. Og lyve på seg Oslos underverden mest fryktet mann osv. Normale folk står opp om morgen og spiser frokost før jobb. Ikke sette sprøyter og hiver i seg piller.. Litt av en fyr. Hvordan kan andre kroppsbyggere få barn og leve normale liv etter endt bruk? Dette er svada. Helt klart at mannen har problemer.. Men flertallet har ikke slike problemer.. Rusmisbrukere og multi kriminelle har et liv der man bruker narkotika på daglig basis å får disse plagene som han fyren her har både med steroider og ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"25 år som gjengmedlem i oslo kriminelle underverden: jeg ble en kynisk drittsekk"

Blir for dumt å gi steroider skylden for alt som har skjedd i denne mannens liv da han har vært i et gjengmiljø i 25år.

Eneste erfaring jeg har fra gjengmiljøer er filmer og tv serier, men jeg regner med at det er fullt av narkotika og alkohol misbruk i disse miljøene. Sier og at han ikke tok hånd om familien - Kanskje fordi det er vanskelig å balansere et kriminelt gjengliv og et familieliv?

ingen empati, truende og farlig? Høres ut som et perfekt gjengmedlem. Kanskje man tilegner seg slike egenskaper etter et liv med kriminalitet og vold?

Kilder: the wire :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...