Gå til innhold

Motivasjonstråden for tjukkaser (20+ kg overvekt)


Brokkoli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slenger meg med jeg og, sto på vekta her forleden og veide vel en 10 - 12 kg for mye, så bare å hive seg irundt og prøve å finne tilbake til formen man hadde for åtte år siden. :S doh. nå står det vel bare mest på å finne øvelser og et treningsopplegg som funker, er begrenset hvor mye man kan løpe også er det ikke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt* Hei og hopp igjen. Vel, totalt sett siden jeg starta for 1.5 år sida så har jeg gått ned 23kg i vekt.

Nå de siste to ukene har jeg vært sykemeldt pga influensa og skjit, og siden jeg da er astmatiker i tillegg fikk jeg beskjed om å ikke å trene av legen... Hu veit at jeg er litt for glad i det. Men nå ser jeg lys i enden av tunnelen og skal starte opp igjen med trening i morra den dag :)

Så utrolig bra jobba! Du har jo gått ned han fisken her:

ddi23kg.JPG

Er ned ytterligere halvannen kilo, og er dermed under 80 kg. Føles utrolig deilig, særlig fordi jeg hadde forventet endring andre veien.

Nå forsvinner du snart! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

jada.

lurer mest på hva jeg skal bruke livet mitt på når jeg har sluttet.

siden halve livet mitt har gått ut på å slå i hjel tid til neste røykepause.

Det er skikkelig deilig når man kommer over kneika og innser hvor stressende avhengighet er. Så er det ikke-fullt-så-deilig når man innser hvor mye man har lagt på seg fordi man bytter ut en avhengighet med en annen :D Jeg skal heie på deg hvertfall! Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte aldri å røyke. Flaks, det veier sikkert opp for at jeg liker å drikke smeltet parmesan i litervis og pusse tennene i brie. Ost :love:

Vet ikke om jeg tør å møte deg. Du må lukte rimelig snålt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...