Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har hverken smal midje, store pupper eller brede hofter - får jeg da ikke si at jeg har former Pia75 ?

Nope - du er formeløs :) Men jeg har så mye ekstra fett at jeg er og formeløs, så vi er to om ikke annet ;)

Fortsetter under...

Fordi jeg synes timeglassfigur er fint, da det er den mest kvinnelige formen. :) Men det er jo opptil en selv å vurdere, jeg kan bare snakke for meg selv..

Man må jo bare gjøre det beste ut av det man er blitt tildelt :)

Tror alle jenter kan sies å ha deilige former dersom de har en kropp de trives med og bærer med stolthet :)

Annonse

Man må jo bare gjøre det beste ut av det man er blitt tildelt :)

Tror alle jenter kan sies å ha deilige former dersom de har en kropp de trives med og bærer med stolthet :)

Ja, for all del. :) Men vi damer er jo ofte sånn at vi gjerne vil ha det vi ikke har selv. Jeg er fornøyd jeg, altså, er ikke noe med det. Har hofter, lår og smal midje, men ikke akkurat pupper til en timeglassfigur! Men, trives lell!

Mulig noen tenkte tråden ble enda et mobbeangrep på en riks-tjukkas som stadig har fått gjennomgå for sine mer eller mindre gjennomtenkte utspill i media, Negativ? (Forøvrig har vi jo penis-tråden gående på høygear for tiden. Om noe så er vel det en tråd med fokus på mannlige former?)

:)

Mulig noen tenkte tråden ble enda et mobbeangrep på en riks-tjukkas som stadig har fått gjennomgå for sine mer eller mindre gjennomtenkte utspill i media, Negativ? (Forøvrig har vi jo penis-tråden gående på høygear for tiden. Om noe så er vel det en tråd med fokus på mannlige former?)

:)

Det kan jeg ikke se noen grunn til å tro all den tid tråden ikke handlet om noen rikstjukkas men var en oppfordring til å poste DINE manneformer, som også en annen bruker gjorde. Tynn var han også. :)

Annonse

Tynne menn er meningsløst.

Sikkert derfor tråden ble slettet da.

;)

Ja jeg ble litt overrasket selv. For meg er former = høy fettprosent, men jeg hadde ingen planer om å være forumdiktator så jeg bare sparket ballen ut der og lot spillet utfolde seg.

Ja jeg ble litt overrasket selv. For meg er former = høy fettprosent, men jeg hadde ingen planer om å være forumdiktator så jeg bare sparket ballen ut der og lot spillet utfolde seg.

Hey hey, CamillaLor - det ser ut som at jeg slipper å være formløs :p

Det handler ikke om at noen kroppsfasonger er bedre enn andre, jeg vil si at alle har sine fortrinn. F.eks har kornett ofte flotte pupper, pærer har smale og delikate skuldre, mens epler ofte har slanke bein. Men når vi snakker om disse kvinnelige formene så er det gjerne snakk om kurver som en gammeldags colaflaske, nemlig ut-inn-ut. Pupper, smal midje og hofter.

Rent biologisk er vi tiltrukket av fruktbarhet, og hos kvinner er smal midje + bredere hofter en indikasjon på fruktbarhet og gode muligheter for å få godt avkom. Det vil alltid finnes folk som liker rette figurer eller godt med mage eller noe annet bedre enn dette, men på generell basis er veldig mange menn (og kvinner) tiltrukket av det typiske kvinnelige.

Og kurver er en kombinasjon av muskler på rett plass (som rumpe), og fett som er "riktig" plassert, altså på puppene, hofter, lår og rumpe. Man kan være tynn, trent eller kraftig med kurver, for meg er det fasongen som er vesentlig.

post-1209-14440935245298_thumb.jpg

Alle disse er for meg curvy.

Det er imidlertid mange forskjellige definisjoner på hva formfull er, for noen betyr det kroppens fasong, for andre er det noen (eller mange) kg ekstra. Jeg synes det er litt misbruk å kalle feite jenter formfulle, kall en spade for en spade liksom. For meg skal det å være formfull være noe positivt. Selv om jenta til høyre er overvektig (uansett definisjon, bmi, fettprosent), er fordelingen av fettet plassert slik at hun kanskje er "sunnere" enn en normalt slank jente med mesteparten av fettet plassert på magen.

Jeg elsker kvinnelige former på jenter. :love:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...