Gå til innhold

Lil Pimp

Medlemmer
  • Innholdsteller

    55
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Lil Pimp

  • Rang
    Medlem

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Kan det være for dårlig uttøying av biceps?
  2. vanskelig og forklare dette men forhåpentlig vis så er det noen her som kan relatere.. Det har hendt et par ganger at under huden på biceps så samler det seg små pærler som liksom samler seg til en litt større klump, klumpen er ikke symetrisk så kan nesten ikke kalle det en klump.. Det kan se ut som om det er masse blodårer som har lagt seg på kryss og tvers og av en eller annen grunn dukker opp. Det kan se ut som blodårer, og det føles akuratt ut som blodårer, det gjør ikke vondt å ta på de, jeg kan masere de vekk etter noen sekunder Akurrat nå fant jeg forresten ut at jeg kan gjøre
  3. Hvorfor ikke kappspise sjokoladen med han, så blir det mindre på han. Så spiser du litt mindre fôr og trener ekstra hardt resten av uka?
  4. skal prøve med mere fett, noen tips? tror eneste sunne fettkilden jeg har er fra kapteinens fylte torsk og tunfisk.. nja, det hørtes lite ut.. har jo dager jeg ligger under 100g da.. men skal teste litt og så kan jeg oppdatere her
  5. Nei er ikke noe problem for meg, men jeg er nysjerrig på hvorfor, for jeg fant ingenting om det i disse artiklene på fitnessbloggen eller leangains.. skjønner poenget til de som anbefaler noe annet altså men hvorfor ikke bare finne ut av spørsmålet mitt først også kanskje anbefale noe annet spisemønster på bakgrunn av det? Når første innlegget er om hvorfor du mister alle muskler på leangains, så var kanskje ikke spørsmålet mitt tydelig nok? Ja skal prøve å få mer fett inn i kostholdet
  6. Jeg kan ikke si at jeg har lagt noe spesielt merke til at energinivået er svingende ved karb måltid. men det kan sikkert ikke skade og å få litt mere fett inn i kostholdet mitt heller (å nei, jeg er ikke redd fett om du trodde det ) Hva mener du med mitt forhold til mat? spiser jeg helt feil eller er det tankene mine om mat som bekymrer deg?
  7. Helt sant! jeg slutter på skola samme klokkeslett og da er jeg hjemme hver dag til samme klokkeslett. så da er det bare å begynne å lage mat, trene, spise mat, (trene) spise mat, sove.
  8. uff! jeg lagde ikke denne artikkelen slik at folk kan kritisere spisemønsteret mitt! PF er fantastisk <3 jeg elsker det! eneste jeg lurer på er hvorfor jeg plutselig, etter 2-3 uker begynte å bli skikkelig sulten etter svære måltider, det plager meg ikke spesielt fordi jeg blir ikke kvalm eller grinete.. jeg bare lurer på hvorfor? Og ja det kan godt hende det er så enkelt som at jeg burde spist mere proteiner? jeg vet ikke.. noen forslag?
  9. Jeg har nok ikke gått så lenge på dette, slik at jeg klarer å kartlegge når jeg blir sulten og ikke.. men i helga kan jeg jo si at jeg spiste grove baguetter og egg til frokost. Og etter trening ble det et stort måltid med fløtegratinerte poteter, grønnsaker og indrefilet og ytrefilet, sopp og løk.. Jeg spiste mye, til jeg ble mett, men det var så godt at jeg spiste enda mere (altså alt for mye) vanligvis ville jeg ikke klart å gått etterpå men en halvtime etterpå ble jeg så sinnsykt sulten at jeg måtte spise igjen.. (2 polarbrød og 2 knekkebrød) også bar det til sengs en time senere (d
  10. Grunnen til at jeg spiser PF er fordi jeg slipper å bruke mye tid på mat jeg slipper å stå opp ekstra tidlig for å lage og spise frokost jeg slipper å stelle istand lunsj kvelden før eller på morgenen Deilig og kunne gå rundt med full fokus gjennom dagen Deilig og ikke bli grinete/kvalm/vondt i magen, fordi det er 4 timer siden sist jeg fikk i meg mat. Det er også en enkel måte å være sikker på at jeg ikke spiser for mye. PF er det beste som noen gang har hendt meg og jeg tviler sterkt på at jeg kommer til å slutte med dette med det første..
  11. Men siden du vil anbefale et annet spisemønster.. hva anbefaler du? det må være lett og følge, å man skal ikke kunne trenge å bruke 1 time på å veie all maten og regne seg til hvor mye macro og kalorier du får i deg.
  12. Jeg vil helst ikke legge så mye tanker, energi og tid til og regne ut macroene til hvert eneste måltid.. Jeg føler ikke det er nødvendig da jeg ikke skal konkurrere.. Jeg bor aleine for første gang så maten blir veldig enkel.. men jeg prøver å spise sunt: spiser tunfisk med (vanilje)ris lavkarbobrød (mye proteiner) med 50% fiske burgere+ egg (ellers spiser jeg lite brød) går mye i kyllingfilet med WOK grønsaker mye kjøtt med frossen grønnsaker (kokte) proteinpannekaker i ny og ne havregrynsgrøt med melk og proteinpulver (kanskje med banan/peanøttsmør/sukrin gold) eggerøre kyllin
  13. 9. Myth: Fasted training sucks. You'll lose muscle and have no strength. Truth A large body of research on sports performance during Ramadan concludes that aerobic activities, such as 60 minutes of running, has a small yet significant negative impact on performance. A very large confounder here is dehydration, as Ramadan fasting involves fluid restriction. That said, anaerobic performance, such as weight training, is much less impacted. However, more relevant and telling studies, which don't involve fluid restriction, show that strength and lower intensity endurance training is unaffect
  14. syntes nå PF funker fjell det! men får se etterhvert om det ikke blir bedre blir det kanskje biorytmedietten.
  15. Jeg har nok en lavere fettprosent. 15-20% tenker jeg.. men har lyst til å måle dette.
×
×
  • Opprett ny...