Gå til innhold

Anbefalte innlegg

19 kg på 2 måneder bør være et okey mål å få til! Klarer selv å miste 12kg på 14 dager :) Viktigste er å tenke at du skal holde deg frisk, samtidig som du har et relativt mye lavere inntak enn uttak! :)

Mine tips til deg er:

Kutt ut "skyr". Dette er det masse sukker i, men det gir ingen god energi, og legger seg bare på sidene (egne erfaringer)

Få i deg minst 5 liter vann om dagen, om ikke meeeeeer! En normal aktiv kvinne, skal ha minimum 4 liter vann om dagen for å fungere optimalt, og for å opprettholde pen hud^^

Gjør ingenting å ta f.eks havregrøt osv til frokost, viktig med en god forbrenningstarter på morgenen! (viktigste måltidet). prøv å spise hver 4 time, ikke spis deg mett, spis til du ikke føler sult lenger, tar ofte 20 min å kjenne dette av små mengder!

Om du ikke trener veldig sent på kvelden, så prøv å unngå kveldsmåltider, spessielt noe med sukker! Både dårlig for søvn og kropp!

Du kan jo også legge inn en "spisedag" f.eks på lørdag, hvor du spiser litt mer karbohydrat, i form av ris/pasta/poteter, ikke sukker her heller! Sukker og brus er bannlyst uansett ;) (Frukt inniblandt er jo selvsagt greit og bra!)

Og mitt aller beste tips, som alltid har funket effektivt for meg, og som har gjort at jeg kunne se daglig resultat er:

ALLTID legg deg sulten! :) Å føle sult er ikke farlig, så lenge du får i deg vitaminer osv så du ikke blir syk! Man blir vandt til "gnaginga" etterhvert, og man vet at da henter kroppen fra reservene sine, og det er jo det du vil oppnå? :p

Dette er kun egenerfart! Maaange måter å gå ned i vekt på, men for meg har alltid dette fungert! :)

Fortsetter under...

19 kg på 2 måneder bør være et okey mål å få til! Klarer selv å miste 12kg på 14 dager :) Viktigste er å tenke at du skal holde deg frisk, samtidig som du har et relativt mye lavere inntak enn uttak! :)

Mine tips til deg er:

Kutt ut "skyr". Dette er det masse sukker i, men det gir ingen god energi, og legger seg bare på sidene (egne erfaringer)

Få i deg minst 5 liter vann om dagen, om ikke meeeeeer! En normal aktiv kvinne, skal ha minimum 4 liter vann om dagen for å fungere optimalt, og for å opprettholde pen hud^^

Gjør ingenting å ta f.eks havregrøt osv til frokost, viktig med en god forbrenningstarter på morgenen! (viktigste måltidet). prøv å spise hver 4 time, ikke spis deg mett, spis til du ikke føler sult lenger, tar ofte 20 min å kjenne dette av små mengder!

Om du ikke trener veldig sent på kvelden, så prøv å unngå kveldsmåltider, spessielt noe med sukker! Både dårlig for søvn og kropp!

Du kan jo også legge inn en "spisedag" f.eks på lørdag, hvor du spiser litt mer karbohydrat, i form av ris/pasta/poteter, ikke sukker her heller! Sukker og brus er bannlyst uansett ;) (Frukt inniblandt er jo selvsagt greit og bra!)

Og mitt aller beste tips, som alltid har funket effektivt for meg, og som har gjort at jeg kunne se daglig resultat er:

ALLTID legg deg sulten! :) Å føle sult er ikke farlig, så lenge du får i deg vitaminer osv så du ikke blir syk! Man blir vandt til "gnaginga" etterhvert, og man vet at da henter kroppen fra reservene sine, og det er jo det du vil oppnå? :p

Dette er kun egenerfart! Maaange måter å gå ned i vekt på, men for meg har alltid dette fungert! :)

Må bare anbefale deg å holde deg unna internett, ikke bare har du tydeligvis lært mye rart, men det å spre vranglære er virkelig forkastelig.

/Vente på Tor for fullstendig sensurering

Hvis du vet at det du skriver kan bli gjenstand for moderering, Tamadeus, hvorfor skriver du det? Forøvrig er et annet innlegg som var over streken fjernet.

Vil heller belyse ren idioti i 10 minutter, enn å la 100 lesere lese det innlegget i god tro.

Takk for tilliten Tamadeus, men slike innlegg faller på sin egen urimelighet og takket være tre overnevnte kommentarer er det et klart budskap om hvorvidt dette er lurt, mulig eller i det hele tatt å anbefale. Uansett til neste gang så finnes det mange måter å avlive innlegg med ekstreme yttringer, personangrep er ikke en av måtene.

Men ja. Innlegget ovenfor er - om det er sant - et unikt tilfelle og burde IKKE brukes som referanse for vektnedgang.

Så da legger vi det innlegget dødt og forsøker å hjelpe trådstarter. Hvilke operasjon? Jeg syns 19kg på to måneder høres ganske mye ut, men så vet jeg ikke hvorfor denne operasjonen er så viktig for deg. Med så rask og ekstrem vektnedgang må nesten vinninga være stor nok tenker jeg.

Har du lyst til å utdype?

Forøvrig så bærer du kiloene godt, som nevnt over her :)

Annonse

Takk for tilliten Tamadeus, men slike innlegg faller på sin egen urimelighet og takket være tre overnevnte kommentarer er det et klart budskap om hvorvidt dette er lurt, mulig eller i det hele tatt å anbefale. Uansett til neste gang så finnes det mange måter å avlive innlegg med ekstreme yttringer, personangrep er ikke en av måtene.

Men ja. Innlegget ovenfor er - om det er sant - et unikt tilfelle og burde IKKE brukes som referanse for vektnedgang.

Så da legger vi det innlegget dødt og forsøker å hjelpe trådstarter. Hvilke operasjon? Jeg syns 19kg på to måneder høres ganske mye ut, men så vet jeg ikke hvorfor denne operasjonen er så viktig for deg. Med så rask og ekstrem vektnedgang må nesten vinninga være stor nok tenker jeg.

Har du lyst til å utdype?

Forøvrig så bærer du kiloene godt, som nevnt over her :)

Takk, Tor:) Jeg skal fjerne mandlene mine og kan ikke få narkose så mye som jeg veier nå. De gir ikke narkose til personer som veier over 100 kg. Så fort jeg går ned til 99 får jeg operere.. Sliter mye med halsbetennelser. På en annen side gleder jeg meg mer til en frisk og sunn kropp som jeg i løpet av neste år vil få. Jeg regner med det vil ta litt tid med mitt utgangspunkt, men innen neste sommer regner jeg med at jeg vil være normalvektig. (forhåpentligvis) -40 burde vel være oppnåelig til da. Jeg vil også bygge litt muskler og få opp kondisjonen så hverdagen føles enklere. Det gjør den for så vidt allerede og det er jeg glad for. :):)

Det er fullt mulig å miste så mye som 40kg på et år litt over det. jeg hadde et utgangspunkt på 102 kg å har gått ned 36-37kg på litt over et år. men det har langt i fra vært en dans på roser. -40kg til oktober hørtes ganske ekstremt ut.

når man har gått ned rundt 20kg er min erfring at ting vill begynne å gå litt treigere du må da jobbe hardere å passe mye mere på hva du spiser. håper du når målet ditt og får opprasjon. å lykke til med vektnedgangen.

Jeg personlig ville kansje spist enda litt renere i starten.. jeg har nå når jeg prøver å stablisere vekten min for å bygge mere muskler begynt å spise skyr og proteinpannekaker osv. men dette har jeg ellers ikke gjort annet en på "spisedagene mine "

Jeg tenkte på oktober neste år altså:) Ikke oktober som kommer da jeg vet at det går tregere jo mindre jeg blir hehe. Jeg spiser ikke proteinpannekaker men pannekaker laget av havregryn, mager cottagecheese og egg. Er en del kalorier i egg men går fint så lenge jeg holder meg under 1000-1200 daglig. Jeg klarer ikke proteinpulver i det hele tatt, jeg syntes det smaker rart hehe. For meg funker kunstig søtet skyr perfekt som måltid i løpet av dagen. Ellers spiser jeg for det meste rent kjøtt, fisk og/eller fugl, med grønnsaker. Det hender jeg skeier ut med karbonadedeig. Jeg må vel bli litt flinkere i kosten etter hvert også. Men slik som jeg gjør det nå fungerer veldig på nåværende tidspunkt. Vekten går masse ned. Heldigvis har jeg snart nådd målet mitt og er veldig glad for det. Så da får jeg vel bare sette i gang og nå neste mål. 40 kg til. Du har virkelig jobbet knallhardt og vært skikkelig flink:):). Gleder meg til jeg kan si det samme hehe.

Annonse

Mine tips til deg er:

Her var det mye bullshit!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...