02-snapper Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 fordi vi har en liten (begynner å vokse seg stor...) diskusjon om dette rundt lunsjbordet denne uka; STOR uenighet... så selv om dette høres idiotisk ut- just go with it. Ranger følgende fra minst til størst; 1.undervektig 2. mager 3.. tynn 4. spinkel 5. slank 6. liten 7. fit 8. normal / gjennomsnittlig 9. frodig 10. blubben 11.sexylubben 12. lubben 13. rund 14. tung 15.feit 16. overvektig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofist Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 I'll go with it mager tynn spinkel (liten - ville egentlig brukt det om høyde) slank fit (sidestiller egentlig slank og fit bare at fit vil ha mer muskler) normal/gjennomsnittlig lubben formfull (sidestiller også lubben og formfull, basert på hvor kiloene legger seg) rund frodig tung overvektig feit blubben (? aldri brukt) 02-snapper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 spinkel mager tynn liten (når jeg tenker på liten, så ser jeg for meg en som er lav og slank x)) slank fit normal / gjennomsnittlig formfull (denne passer ikke inn syns jeg. En som er tynn, kan ha hofter, pupper og smal midje. Formfull handler ikke om hvor mye flesk du har på kroppen) blubben lubben rund tung frodig feit overvektig 02-snapper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
02-snapper Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 blubben (? aldri brukt) jeg er kanskje den enste som bruker det.. blubben er noen som er "glad-lubben" altså forsøk på et mer positivt ladet ord enn lubben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobro Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Synes ikke at begrepsutvalget var særlig bra. Jeg bidrar uansett med 1 bidrag: IFBB PRO----Zyzz----Ottermode----DYEL----tynnfeit----feit-----Jørgen Foss smackid, Kari Amalie og KiVi 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofist Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 jeg er kanskje den enste som bruker det.. blubben er noen som er "glad-lubben" altså forsøk på et mer positivt ladet ord enn lubben Haha da plasserte jeg det litt feil ja, så for meg noen som var så feit at de bare besto av bobler og blubbet seg av gårde på en måte... 02-snapper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Afterall Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Tror du så langt mangler undervektig og sexylubben 02-snapper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
02-snapper Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Tror du så langt mangler undervektig og sexylubben da er de også med... oppdaterer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 spinkel undervektig liten mager tynn slank fit formfull sexylubben blubben lubben frodig normal / gjennomsnittlig rund feit tung overvektig 02-snapper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Ranger følgende fra minst til størst; 0.Anorektisk 1.undervektig 2. radmager 3.mager 4.tynn 5. spinkel 6. slank 7. fit 8. normal / gjennomsnittlig 9.Tynnfeit 10. Curvy 11.sexylubben 12. lubben 13. blubben 14. rund 15. fyldig 16. feit 17. tung 18. overvektig 19. svært overvektig 20. Sykelig overvektig 21. Landhval 22. Vandrende planet,måner inkludert Astriiiixxx, FatFighter Malm og 02-snapper 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
02-snapper Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Aktiv /fit/zen som jeg er,ser ikke listen helt komplett ut uten Ambulocetus/Landwhale. hehe! Da er det bare å innlempe eventuelle manglende ord i lista di Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linjemannen Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 "Frodig" hører mer i landskapet rundt curvy/sexylubben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mali-H Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 1.undervektig 2. spinkel 3. mager 4.. tynn 5. slank 6. liten (tynn-lav) 7. fit 8. normal / gjennomsnittlig 9.sexylubben 10. frodig 11. lubben 12. rund 13. tung (bruker jeg egentlig ikek til å beskrive noen) 14. feit 15. blubben 16. overvektig Vil nesten legge på stuttkjukk som jeg bruker i dialekta. Lave folk som derav kan se enda rundere ut enn de er Lilo og 02-snapper 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Larsen Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 spinkel undervektig liten mager tynn slank fit formfull sexylubben blubben lubben frodig normal / gjennomsnittlig rund feit tung overvektig Jøss, så du rangerer både sexylubben, blubben, lubben og frodig FØR normal? Aurelius, Afterall og 02-snapper 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole-Morten Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 tynnfeit da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
02-snapper Skrevet 27. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2013 tynnfeit da? Hiv den inn der du syns den passer ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Jøss, så du rangerer både sexylubben, blubben, lubben og frodig FØR normal? Ja, ihvertfall i min alder er det normalt å ha litt for mye... 02-snapper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamilligram Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 undervektigmagerspinkeltynnslankfitnormal / gjennomsnittligfrodigrundsexylubbenlubbenblubbenovervektigfeit liten og tung fikk jeg ikke inn, da disse for min del bare gjenspeiler høyde eller vekt ikke proposjoner. Ellers var jeg ganske enig i den listen som sto der, men ramlet litt mer fra for de på plussiden. 02-snapper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunnkropp Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 1. Undervektig 2. Mager 3. Spinkel 4. Tynn 5. Slank 6. Fit 7. Normal (hva er egentlig det da...?) 8. Kraftig 9. Tett bygd 10. Lubben 11. Overvektig 12. Feit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Drage Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Hva er poenget egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.