Gå til innhold

Bygge muskler med lavkarbo


AlexDefoe

Anbefalte innlegg

Må legge til at for meg så funker ketogen kost voldsomt bra når det gjelder løping på lange distanser (over 10 km). Når det gjelder styrke/hypertrofi, så ser det ut til, at det er gunstig med opp til 100 gram karbo pr dag, fortrinnsvis fra ris og grønnsaker. Ser sånn ut, men det kan tenkes jeg gjør noe feil her da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke en personlig preferanse, det er min faglige mening. Jeg kan ikke kreve at folk skal gjøre det ene eller det andre, men grunnen til at jeg skrev det jeg gjorde er at dette er diskutert opp og ned så mange ganger nå. Det burde ikke gått utover deg.

Hvordan klarer da folk å bli rippet om de ikke bruker ekstrem dietter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Normalt kaloriunderskudd over en lengre periode. Tålmodighet er en dyd

He he ja det kan du si, det er faktsik letter sagt enn gjort. Har holdt på i noen år med kaloriunderskudd. Lest de fleste innlegg osv. Det er nok mer ekstreme ting som må til for denne kroppen her ;) Tro meg jeg er en iherdig trener og kostholds "ekspert", men det er likevel noe denne "eksperten" har gått glipp av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he ja det kan du si, det er faktsik letter sagt enn gjort. Har holdt på i noen år med kaloriunderskudd. Lest de fleste innlegg osv. Det er nok mer ekstreme ting som må til for denne kroppen her ;) Tro meg jeg er en iherdig trener og kostholds "ekspert", men det er likevel noe denne "eksperten" har gått glipp av ;)

Om du har lagt i underskudd i flere år uten å gå ned, så har du ikke vært i underskudd. Selv om du har spist mindre, så kan det ha skjedd ting på andre siden av ligningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har lagt i underskudd i flere år uten å gå ned, så har du ikke vært i underskudd. Selv om du har spist mindre, så kan det ha skjedd ting på andre siden av ligningen.

Ja det er vel litt rart, men har logget meg på diett.no og før det var "oppfunne" regnet jeg ut kaloriene. Har holdt meg på 1400-1600. Jeg er jo ikke overvektig, men det er de siste pyntekiloene som sitter som støpt :( Er jo ikke kjent for å gi opp, så jeg prøver stadig nye ting he he. Men Har ikke trent veldig mye styrke før, kanskje en gang for uken, resten cardio.

Går tur fem nesen hver morgen, nå trener jeg styrke tre til fire ganger i uken resten cardio. Prøver å ha en fri dag i uken men ikke lett, elsker å trene :joyful: Men jeg er jo enig med deg noe i ligningen er vel feil. Bare å finne ut hva :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er vel litt rart, men har logget meg på diett.no og før det var "oppfunne" regnet jeg ut kaloriene. Har holdt meg på 1400-1600. Jeg er jo ikke overvektig, men det er de siste pyntekiloene som sitter som støpt :( Er jo ikke kjent for å gi opp, så jeg prøver stadig nye ting he he. Men Har ikke trent veldig mye styrke før, kanskje en gang for uken, resten cardio.

Går tur fem nesen hver morgen, nå trener jeg styrke tre til fire ganger i uken resten cardio. Prøver å ha en fri dag i uken men ikke lett, elsker å trene :joyful: Men jeg er jo enig med deg noe i ligningen er vel feil. Bare å finne ut hva :)

Hvor høy er du, hvor mye veier du og har du lugget konstant på 1400-1600 kcal i over 2 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor høy er du, hvor mye veier du og har du lugget konstant på 1400-1600 kcal i over 2 år?

158, 60 kg. Har en oppkarbing i uken. Da spiser jeg egentlig litt mer av alt. Og ja har holdt på i mange år med kaloriunderskudd, men litt over to år der jeg ikke har skeiet ut i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...