Gå til innhold

Bikinikropp for alltid!


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du ser på bikinform som din "toppform". Så tror jeg at uansett kjønn vil måtte jobbe veldig hardt, altså ha et veldig høyt nivå med trening over den perioden du vil være i form. Det er vel ikke umulig, men hardt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser på bikinform som din "toppform". Så tror jeg at uansett kjønn vil måtte jobbe veldig hardt, altså ha et veldig høyt nivå med trening over den perioden du vil være i form. Det er vel ikke umulig, men hardt!

Hva er bikiniform?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes i alle fall ikke man skal likestille uttrykket "bikinikropp" med "bikinifitnesskropp", så jeg stemmer et høyt og tydelig JA på denne! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikinikropp,altså se bra ut i bikini,ja,men fitnesskropp hele året blir noe helt annet for min del. Det er jo ikke akkurat sunt å ha 5-10% fett på kroppen hele året for ikke å nevne hvor mye ubehag det kan føre med seg hormonellt osv. Men sikkert noen som får det til ...men som sagt...sånn nesten er fullt mulig...det kommer vel an på hva du egentlig mener er en bikinikropp;) Imellom 16-17% til 25% og veltrent er for meg en bra bikinikropp for eksempel. Kommer jo an på hvordan man er bygd også for det finnes mange kropper som egner seg bedre enn andre i bikini selv om de har en veltrent kropp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...