Gå til innhold

Randoms

Medlemmer
  • Innholdsteller

    37
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Randoms

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Som du sier selv, ser den nummer 2 veldig brukbar ut! =)
  2. Jeg fant ikke hvor mye protein, karbo osv de to inneholdt? Men denne kan jeg anbefale, http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/whey-80 Her har du ca 76% protein per 100g som egner seg godt til bygging! Den har bare 8 gram fett per 100.
  3. Du kan jo prøve å kutte ut melken i shaken og heller bruke vann! Du kan også øke inntak av protein og minke inntak av karbohydrater, men dette er vanskelig og man føler seg crappy i lengden fordi man har så lite å gå på. Hva du spiser ser bra og sunt ut, så da er det i grunn å variere kondisjonstrening og forbrenningstrening. Jeg vet ikke hvordan inntak av godis og slikt er, men hvis du vil ned så kan det nok hjelpe å kutte ut slike ting
  4. Det er en app som heter shape up club, hvis du har android på telefonen din. Du kan registerre alt du spiser der, så regner den ut hvor mye du må spise og hva du har spist. du kan putte inn hvor mye du har trent, og hva du har trent. Med din vekt, høyde og dine mål. Prøv deg frem!
  5. For å få slik kropp er det enkelte ting som er viktig - Mye trening og riktig trening med tanke på sett, repetisjoner og vekt. -Du må vite nøyaktiv hva du får i deg av kalorier, energi, fett, protein, karbohydrater. Og en ganske lav fettprosent. - også til slutt må du balansere disse to mot hverandre og forbrenne til lav fettprosent, så kun fokus på de største muskelgruppene. Til slutt etter å ha byggen opp mye volum begynner du å isolere enkelte muskler og trener dem godt. Det er dette som tar veldig mye tid. Så for å få slik kropp er det først mye tortur og fokus på trening og kosthol
  6. Jeg har brukt dette programmet den siste perioden og det fungerer veldig bra! Det eneste jeg savner er å ha en spotter med meg, da hadde jeg fått maksimalt utbytte i enkelte øvelser. De fleste øvelsene klarer man fint selv! bare følg programmet slavisk! X-Size for maksimal muskelvekst - Fitnessbloggen
  7. Har i perioder brukt mye vitargo uten smak, som jeg blander med proteinpulveret. Å drikke vitargo uten smak bare med vann er = oppkast. Er det noen som har erfaring med vitargo med smak? Jeg har testet vitargo med saft og slikt, det funker helt ok. Man kjenner vitargosmaken, men er det bedre/dårligere enn ferdig vitargo med smak?
  8. Koffein er også et sånt stoff! Men takk for svaret =)
  9. halveringstiden på koffein er ca 4 timer, avhengig av personen. Men har hørt noe om at koffein og kreatin ikke går så godt sammen?
  10. Randoms

    Kaffe og trening?

    Jeg drikker en kopp kaffe hver morgen. Noen som har noen innspill på hvordan dette funker med styrketrening? Bør man holde seg unna kaffe hvis man vil opp i styrke og volum? Kaffen inntas kl 8-10 og trener kl 16-17-tiden
  11. Hvis du ser på bikinform som din "toppform". Så tror jeg at uansett kjønn vil måtte jobbe veldig hardt, altså ha et veldig høyt nivå med trening over den perioden du vil være i form. Det er vel ikke umulig, men hardt!
  12. det ser ut som om øvelsere er tilpasset slik at ryggen brukes lett til moderat og at du dermed kommer deg raskere. I tillegg til slike øvelser har han lagt på de generelle store gruppene, som knebøy, markløft, benkpress osv. Det ser egentlig ikke så galt ut altså! søk gjerne opp de øvelsene slik at du ser hvordan de gjøres, og hvordan du kan gjøre det uten å måtte belaste feil grupper. Jeg bruker videoer veldig ofte for å luke ut feil jeg selv begår i enkelte sammenhenger. Jeg tror du skal prøve ut denne planen i 2-4 mnd og se om du føler deg noe bedre? Det virker som en gjennomtenkt tr
  13. Veldig mange fancy øvelser spør du meg Hva er målet med treningen din?
  14. Spiser en del tunfisk i forbindelse med trening. Aminosyrer, karbohydrater og proteinshake tar jeg også i forbindelse med trening. Jeg spiser ganske ofte og går aldri sulten, men vet at jeg burde ha økt inntaket av proteiner utenom kostilskudd! Jeg har gått opp fra 57-76 kilo på 3 år. (Var veldig tynn) og nå vil jeg holde vekta mi, bare få litt mer markerte muskler enn det jeg har. Jeg stagnerer på benken rundt 80-90 kilo, mest fordi jeg ikke har noen ordentlige spottere tilgjengelig fortiden, bare random folk på studio. Så det er litt kjedelig. Så det er i grunn ingen spesiell måte man
  15. Jeg er fult klar over at det er forholdet mellom muskler og fett. og for å bli mer markert trenger jeg å få større muskler. og da trenger jeg vel større muskler uavhengig av spisevaner så lenge det ikke er snakk at jeg spiser mer en det jeg forbruker av energi/kalorier. jeg spiser fruktmusli til morgen. til lunsj spiser jeg 2-4 skiver med glutenfritt fiberbrød som regel med ost. til middag er det fisk,kylling, biff eller biffkjøttdeig med grønnsaker,pasta, lite ris, poteter. til kvelds spiser jeg enter restene fra middag eller litt glutenfritt knekkebrød. jeg trener 3-5 ganger i uka
×
×
  • Opprett ny...