Gå til innhold

Jeg tar maksen på kabelstativet på pushdown, hva skal jeg gjøre for å løfte tyngre?


Gjest GuJunPyo

Anbefalte innlegg

Gjest GuJunPyo

Som sagt løfter jeg maksen på kabelstativet. Mitt spørsmål er hva skal jeg gjøre for at jeg skal løfte mer på det? Jeg så for noen måneder siden at noen tok en manual + maksen på kabelstativet for å løfte mer.

Hvordan gjør man det? Og hva er eventuelt andre metoder for å løfte mer på kabel øvelser når man makser (Pushdown, cable crossover osv) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker manualer om jeg skal legge til noe, men det spørs litt hvordan apparatet er bygget opp! Noen har kablene litt "innebygget", så der kan det være lettere å prøve å henge vektskiver på pinnen, men der kommer det også an på hvordan den er bygget osv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i samme situasjon selv. Heldigvis går det veldig fint å bare slenge en 10kg (foreløbig, mer neste gang =D) oppå vektmagasinet og ture i vei.

Ellers er Franskpress (Skullcrushers) en favoritt, og jeg hater ikke smal benk heller selv om den kan være litt mer vrien å få skikkelig triceps-isolasjon på.(y)

Og som nevnt av flere over: Dips. Den er kanskje kødden til å begynne med om du ikke er vant til den, men de fleste øker veldig fort i starten her. Aner ikke om det er vane, teknikk eller balanse, men øvelsen blir ca dobbelt så gøy hver uke den første måneden eller to. ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare insignifikant mindre imponerende. Er det mulig. Sitter her med hakeslepp... :eek:

Klarer ikke dippe meg selv engang jeg:P Ikke at jeg prøver så ofte, men jeg føler jeg må nærmere kroppsvekta mi i de fleste øvelser før jeg prøver meg på sånnt:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...