Gå til innhold

Øvelser som bygger midje


Chi

Anbefalte innlegg

Så lenge du fortsetter å trene andre deler av kroppen, så vil du også bli litt breiere både oppe og nede og beholde formen. Dermed vil det også se ut som du ikke har fått bredere midje.

Se på bilder av jenter her på forumet som er sterke i markløft og se hvor brede de er over midja. Stort sett så vil du ikke legge merke til det, siden de også har mer muskler andre steder og fortsatt har former.

Så det kan hende at underkroppen har "utviklet" seg raskere enn overkroppen? Jeg er smal i livet, men hoftene er for breie synes jeg, med sikkelige innside-lår:p men når jeg kjenner på meg, så er det nokså hardt overalt, altså det er muskler med litt fett utapå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at det kan gjøre deg stresset, men tror ikke du skal være vgeldig bekymret for en bred midje. Jeg trener mye og tung mark - digger øvelsen. Vil absolutt ikke si at jeg har bred midje. Heller ikke de andre jentene jeg kjenner som kjører mye mark :) (trener sumomarkløft - og av og til strak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det kan hende at underkroppen har "utviklet" seg raskere enn overkroppen? Jeg er smal i livet, men hoftene er for breie synes jeg, med sikkelige innside-lår:p men når jeg kjenner på meg, så er det nokså hardt overalt, altså det er muskler med litt fett utapå.

Jeg synes du skal fortsette med mark og se hvordan det går. Sansynligvis er det ingen ting å bekymre seg for. Nå veit jeg ikke hvordan du ser ut, men tviler på at det er så ille som du skal ha det til. Ofte er det bare en selv som legger merke til småting og tror det er verre enn det er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Annonse

Jeg er en nybegynner innen regelmessig styrketrening og kjører kun pullups, knebøy, markløft, benkpress og militærpress. Men ingenting gjør meg så svett å utslitt som markløft, så jeg er en stor tilhenger av markløft. Mener ganske så bestemt at ingen bør frykte denne øvelsen. Anbefaler alle å lese kukerundtsyndromet. Det var det som fikk meg til og bestemme meg fo hvilke øvelser jeg skulle fokusere på som nybegynner. Kukerundtsyndrom - Fitnessbloggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...