Gå til innhold

Den store silikontråden

Anbefalte innlegg

Veldig enig. Og jeg føler liksom ikke at jeg har dårlig selvfølelse bare fordi jeg ønsker å se bedre ut, at jeg ønsker å fylle bhen istedenfor å bruke den for at det skal se ut som jeg har pupper. Hadde også vært fint å kunne gå i bikini uten å føle seg som en tiåring.

Akkurat! Kunne vært deilig å være litt 25 istedet for 10 NOEN ganger, hvertfall....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Mye fail-logics her. Det er simpelthen ikke mulig å ta silikon-pupper KUN for seg selv. Hvorfor tror dere at dere kommer til å føle dere bedre med større pupper? Jo, det er fordi da tror dere at dere

Eg lever eg lever Har fått 375g pluss 350g ganske gøy å se ned på brystet å faktisk se pupper og ikke mage

Jeg velger (tilfeldigvis) å si det samme som Jørgen Andreassen: så lenge puppen er festa på en bra jente så er det samme om den er stor eller liten

Postede bilder

Akkurat! Kunne vært deilig å være litt 25 istedet for 10 NOEN ganger, hvertfall....

Har du tenkt noe over om dere skal ha flere barn og om du evt venter med silikon? Mannen sier at han ikke vil ha flere (vi har en) men er ikke så sikker på at han ikke endrer mening. Jeg er usikker selv. Redd for at er svangerskap kan gi silikonpuppene feil fasong osv...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Har du tenkt noe over om dere skal ha flere barn og om du evt venter med silikon? Mannen sier at han ikke vil ha flere (vi har en) men er ikke så sikker på at han ikke endrer mening. Jeg er usikker selv. Redd for at er svangerskap kan gi silikonpuppene feil fasong osv...

Ferdig med barn ;) VI har to, og har alltid vært enige om at vi skal ha to barn :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konsultasjonen på Fornebuklinikken gikk supert. De var utrolig hyggelige og profesjonelle, og jeg følte meg veldig godt ivaretatt, og Dr. Schistad tok seg god tid til å forklare og svare på alt jeg måtte lure på :)

Som jeg antok så må jeg ha løft og implantater, så ettersom Schistad er spesialist på rekonstruksjon er jeg 100% sikker på at jeg gjør riktig i å velge han. Vi ble enige om at målet var ca. 2 cupsizes større, så han skal legge inn ca. 375cc høyprofil over muskel :)

Ettersom det koster 50.000 for løft+implanter så må jeg finne ut av den finansielle biten av dette før jeg kan booke meg operasjonsdato, men jeg håper på å få det til i løpet av sommeren :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hadde aldri trodd jeg skulle stikke hodet innom denne tråden, men etter å ha ammet et barn og nå ser hva jeg sitter igjen med så vurderer jeg sterkt å gjøre noe med saken.

Noen med erfaring fra Fornebuklinikken?

Jeg tok brystforstørrelse der i januar. Kirurgene er veldig dyktige og jeg overlot alt av ansvar til han ang. størrelse, jeg sa kun at jeg ville ha noe som passet til kroppen min, rett og slett en praktsik størrelse. Resultatet er jeg kjempefornøyd med, og det var verdt hver krone!! Så anbefales på det sterkeste :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Konsultasjonen på Fornebuklinikken gikk supert. De var utrolig hyggelige og profesjonelle, og jeg følte meg veldig godt ivaretatt, og Dr. Schistad tok seg god tid til å forklare og svare på alt jeg måtte lure på :)

Som jeg antok så må jeg ha løft og implantater, så ettersom Schistad er spesialist på rekonstruksjon er jeg 100% sikker på at jeg gjør riktig i å velge han. Vi ble enige om at målet var ca. 2 cupsizes større, så han skal legge inn ca. 375cc høyprofil over muskel :)

Ettersom det koster 50.000 for løft+implanter så må jeg finne ut av den finansielle biten av dette før jeg kan booke meg operasjonsdato, men jeg håper på å få det til i løpet av sommeren :)

Spennende! Håper det ordner seg over sommeren for deg. Det vil bli verdt det uansett ventetid :) Har selv ventet noen år grunnet tid og den økonomiske biten. Min operasjon kommer på 32900,- for implantater over muskel i moderat profil. Nå er det ca 3 uker igjen til min operasjon, tiden gikk plutselig veldig fort! ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg booket meg operasjonsdato! :D 10. august skjer det!!!

Kunne egentlig operert tidligere, men jeg vil for det første være sikker på at jeg rekker å gå ned det jeg skal ned før operasjonen (en skal være stabil på en vekt en trives med når en tar løft) og ned til trivselsvekta er det per i dag 10kg, dessuten så vil jeg nyte sommeren med humpete båtturer osv. før jeg opererer meg og må være forsiktig i mange uker :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig spennende tråd dette! Jeg skal endelig få tatt silikon om ca 3 uker på Fornebu, gleder meg utrolig mye og selvsagt også ikke så rent lite spent. Til dere som stiller i bikinifitness og bodyfitness, jeg regner med det blir uproblematisk å stille i bikinifitness til høsten igjen med tanke på rekonvalesenstiden.(?)

Skal ta under muskel, 440cc eller 500cc høyprofil. Heller mot 500cc, mer har ikke bestemt meg 100%.

Tar gjerne i mot tips.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Veldig spennende tråd dette! Jeg skal endelig få tatt silikon om ca 3 uker på Fornebu, gleder meg utrolig mye og selvsagt også ikke så rent lite spent. Til dere som stiller i bikinifitness og bodyfitness, jeg regner med det blir uproblematisk å stille i bikinifitness til høsten igjen med tanke på rekonvalesenstiden.(?)

Skal ta under muskel, 440cc eller 500cc høyprofil. Heller mot 500cc, mer har ikke bestemt meg 100%.

Tar gjerne i mot tips.

Dersom du ønsker litt større pupper ville jeg gått for 500cc. De fleste pleier å angre seg noen måneder etter operasjon, og skulle ønske at de hadde tatt mer. Jeg skal selv ta 400cc over muskel, og lurer på om jeg skal legge inn pittelitt til. Jeg er usikker selv, så håper noen andre der ute vet ogkanskje har bilder av før/etter :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dersom du ønsker litt større pupper ville jeg gått for 500cc. De fleste pleier å angre seg noen måneder etter operasjon, og skulle ønske at de hadde tatt mer. Jeg skal selv ta 400cc over muskel, og lurer på om jeg skal legge inn pittelitt til. Jeg er usikker selv, så håper noen andre der ute vet ogkanskje har bilder av før/etter :)

Takker! Ja, det er jo noe i det du sier...og angre er det siste jeg vil. Men jeg føler det er så mange ting å tenke på, og mange meninger, så jeg blir stadig litt usikker.

Lenge til du skal ta?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Takker! Ja, det er jo noe i det du sier...og angre er det siste jeg vil. Men jeg føler det er så mange ting å tenke på, og mange meninger, så jeg blir stadig litt usikker.

Lenge til du skal ta?

Tror til syvende og sist at du og legen vet best. Er veeeldig individuelt. Jeg selv er under en A-cup nå, men håper jo på at dersom jeg legger inn 400cc at jeg vil komme på hvertfall en C-cup :)

Ser ut som vi skal operere nesten samtidig, så da må du nesten skrive her hvordan det går med deg!

Jeg skal operere meg 14.Mai, gleder meg som bare det :D Hvilken dato har du?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tror til syvende og sist at du og legen vet best. Er veeeldig individuelt. Jeg selv er under en A-cup nå, men håper jo på at dersom jeg legger inn 400cc at jeg vil komme på hvertfall en C-cup :)

Ser ut som vi skal operere nesten samtidig, så da må du nesten skrive her hvordan det går med deg!

Jeg skal operere meg 14.Mai, gleder meg som bare det :D Hvilken dato har du?

På selveste Kr.himmelfartsdag og greier! 12. på meg da. Selvsagt må vi finne ut av det sammen, noe vi egentlig har gjort (500cc) men har holdt muligheten åpen og denne usikkerheten kommer og går. Jeg er (bitte-)liten B nå og håper på full D :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På selveste Kr.himmelfartsdag og greier! 12. på meg da. Selvsagt må vi finne ut av det sammen, noe vi egentlig har gjort (500cc) men har holdt muligheten åpen og denne usikkerheten kommer og går. Jeg er (bitte-)liten B nå og håper på full D :)

Så spennende! Ja, blir nok en sengeliggende Kr.himmelfartsdag og kanskje også 17.mai på meg :) Regner med det er verdt det. Du må si i fra hvordan det går etter operasjon, og også om du har noen tips og triks til meg ;) Har du kjøpt støttebh og bånd, eller får du det hos klinikken?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar gjerne i mot tips.

Tror neppe det vil bli problematisk å stille til høsten. Selv stilte jeg i BF etter vesentlig kortere tid, uten at det nødvendigvis er å anbefale.

Jeg er godt fornøyd med mine 475cc, kunne selvsagt hatt litt mer men føler meg ganske så stor egentlig selv om det kanskje ikke høres så mye ut. Jeg er ganske liten, det spiller jo inn det også.

Du bør tenke at hvis du er mest redd for å bli for liten, velger du 500, og 440 hvis du er mest redd for å bli for stor. Ikke lett det der! (Eller så tar du 475cc som meg)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Så spennende! Ja, blir nok en sengeliggende Kr.himmelfartsdag og kanskje også 17.mai på meg :) Regner med det er verdt det. Du må si i fra hvordan det går etter operasjon, og også om du har noen tips og triks til meg ;) Har du kjøpt støttebh og bånd, eller får du det hos klinikken?

Hei, ja jeg skal si ifra - når jeg orker! Regner med å være litt i ørska i starten. Jeg satser på at det jeg får der er greit nok, i hvert fall i starten. Masse lykke til til deg :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tror neppe det vil bli problematisk å stille til høsten. Selv stilte jeg i BF etter vesentlig kortere tid, uten at det nødvendigvis er å anbefale.

Jeg er godt fornøyd med mine 475cc, kunne selvsagt hatt litt mer men føler meg ganske så stor egentlig selv om det kanskje ikke høres så mye ut. Jeg er ganske liten, det spiller jo inn det også.

Du bør tenke at hvis du er mest redd for å bli for liten, velger du 500, og 440 hvis du er mest redd for å bli for stor. Ikke lett det der! (Eller så tar du 475cc som meg)

Tusen takk! Det er det jeg har regnet med og håpet at skal gå fint. Spent på hvor lenge jeg må vente med å være tilbake med trening for fullt.

Tror ikke 475cc er et mulig valg nå, men ga uansett beskjed i går at det blir 500cc. Håper virkelig det blir bra. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...