Gå til innhold

Whey-80, hvilken smak?


mysterio90

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal bestille et produkt på gymgrosisten, med den følger Whey 80, 1kg med følgende smak:

- banan

- bringebær

- sjokolade

- coconut

- cookies and cream

- kirsebær

- jordbær

- melkesjokolade

- lemon youghurt

- naturell

- pistachio

- vanilje

Mange av de smakene har jeg aldri hørt om før. Noen spennende smak jeg kan prøve? Er lei av sjokolade, banan og jordbær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri smakt nettopp det merket, men med hensyn til andre pulvre jeg har prøvd ville jeg gått for:

- banan

- bringebær

- sjokolade

- coconut

- cookies and cream

- kirsebær

- jordbær

- melkesjokolade

- lemon youghurt

- naturell

- pistachio (men kan fort smake litt kunstig)

- vanilje

Ellers vil jeg alltid være mest sucker for vanilje selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er 10kg proteinpulver på plass :)

4kg Coffee

4kg Sjokolade

1kg Cream and Cookie

1 kg Coconut

Sjokoladesmak har vel alle smakt på så gidder ikke si noe om den.

Jeg har nå startet på Cream and Cookie. Har prøvd den med vann og styrk melk. Anbefaler den på sterkeste, hittil elsker jeg smaken. Jeg liker den med vann, tok litt tid før jeg greide å gjette hva den smaker. Det er som å drikke kald caffe latte som man får kjøpt i dagligvarebutikker.. Løp og kjøp sier jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er 10kg proteinpulver på plass :)

4kg Coffee

4kg Sjokolade

1kg Cream and Cookie

1 kg Coconut

Sjokoladesmak har vel alle smakt på så gidder ikke si noe om den.

Jeg har nå startet på Cream and Cookie. Har prøvd den med vann og styrk melk. Anbefaler den på sterkeste, hittil elsker jeg smaken. Jeg liker den med vann, tok litt tid før jeg greide å gjette hva den smaker. Det er som å drikke kald caffe latte som man får kjøpt i dagligvarebutikker.. Løp og kjøp sier jeg ;)

Hvordan var Coconut om du har smakt på den enda? o-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var Coconut om du har smakt på den enda? o-o

Gleder meg til å smake på den... Men benytter kun Cookies smaken nå. Tenkte å tømme den posen helt før jeg åpner ny smak :D

Hadde 4kg med jordbær før, jeg likte faktisk smaken. Den smakte veldig godt med vann også. Men merker at den smaker dårligere og dårligere jo mer man drikker den. 1kg er greit, men 4kg blir for mye, ihvertfall etter min mening.

Cookies smaken slår faktisk sjokoladen ;)

Gleder meg sykt til Coffee smak. Den var faktisk ikke der dagen før bestillingen, men jeg så den tilfeldigvis da jeg skulle bestille.. Måtte da kjøpe den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal prøve pistachio i framtiden ;)

Har åpnet 4kg med Coffee smak nå. Står en klistermerke på den som sier "Limited edition, 87mg caffeine per serving"(om jeg husker helt riktig). På pakningen står det Ice Coffee. Og jeg må si at det finnes nok ingen andre proteinpulver som kan leve helt opp til smaksnavnet sitt som denne her. Det er som å drikke is-kaffe, rett og slett!!! Har dog kun drukket den med vann. Eneste forskjellen man merker er at denne har litt sterkere kaffe smak enn det man får kjøpt i butikken. Men kanskje smaken er mer nøytral med melk. Skal prøves ;) Men absolutt til å anbefale. God smak :)

Cookies and cream er en god smak, har bare prøvd 1kg av den, ble ikke lei av den. Men førsteinntrykket er at Coffee smaker bedre. Men alle har vel subjektive meninger her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...