Gå til innhold

Whey-80, hvilken smak?


mysterio90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hold deg for all del unna Whey-80 Bringebær/kirsebær! :yuck:

SJOKOLADE for the win! :love:

Sjokolade er god... Men den er langt unna en vinner. Både Coffee og Cookies and Cream er med å kjempe om første plassen..

Og det kommer fra en som har fått i seg 12kg med sjokolade proteinpulver og fra en som har 4kg til liggende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Noen som har smakt gold standard 100% whey og har lyst å sammenligne me whey-80ien?

Jeg har whey-80 med sjokoladesmak og gold standard 100% whey i extreme milk chocolate og det er en enorm forskjell på smak og konsistens. Gold standard blander seg ut utrolig godt i både i vann og melk, og den smaker fortreffelig. Whey-80 er noe "melete" og blander seg ikke fullt så godt ut. Smaken er helt ok, så du får veldig mye for prisen med whey-80. Men har du først smakt gold standard sine produkter er det vanskelig å vende seg til noe av lavere kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 år senere...

Annonse

Oi - jeg er nedstemt med andre ord! Hehe, smaken er som baken!
Det må riktignok nevnes at jeg blandet pulveret med vann og ikke melk da, kanskje det som gjorde forskjellen?

Noen som har forslag på merker med god vaniljesmak? Jeg ELSKER vaniljesmak, men føler de fleste merkene smaker ganske "falskt" og for lite vanilje. Vil ha kraftig vaniljesmak, tykk og god! (vaniljemilkshake på McDonalds...*savn* )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...