Gå til innhold

Victoria's Secret-modellenes treningsprogram, reelt?


Ninian

Anbefalte innlegg

http://www.kjendis.no/2013/01/07/kjendis/mote/victorias_secret/miranda_kerr/modell/25125785/ og VSX by Victoria's Secret - Train Like An Angel | Facebook (må like siden for å se videoer tror jeg)

Nå er jeg langt fra spesielt imponert over "englenes" fysikker, de er generelt for tynne og spinkle for min smak. Men jeg inrømmer at jeg blir litt nysgjerring når jeg ser disse videoene. Millioner av unge kvinner vil jo gjerne se ut som disse, og kommer sikkert til å sluke disse tipsene.

Jeg vet selvfølgelig at dietten spiller en stor rolle, og at knebøy, markløft og benkpress ++ gir bedre resultater, bla bla bla.. Det jeg lurer på er følgende: Kan disse treningsprogrammene gi resultatene som loves?

Er det sannsynlig at det er disse øvelsene modellene bruker i virkeligheten (i tillegg til timesvis på mølla og alt for lite mat?)?

post-1209-14440915522957_thumb.jpg

Dette er for så vidt ikke et helt oppdatert bilde, hun er desverre enda tynnere nå. (n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Enkelte av de modellene på Victoria's secret er så tynn at de er som en kleshenger med bein.

Ikke for å bli skutt, men synes ærlig talt at hun på bildet så bra ut jeg, bortsett fra at hun sikkert kunne hatt litt mer muskler i overkroppen.

Jeg burde nok egentlig valgt et annet bilde, dette er noen år gammelt, fra da Candice var slank og fin. Siden den gangen har hun vel gått ned minst 10 kg..

post-1209-1444091553379_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte av de modellene på Victoria's secret er så tynn at de er som en kleshenger med bein.

Ikke for å bli skutt, men synes ærlig talt at hun på bildet så bra ut jeg, bortsett fra at hun sikkert kunne hatt litt mer muskler i overkroppen.

Joda, er enig med deg i at mange av dem er så tynne at jeg rett og slett syns de blir ekkle.. Men er enig med deg i at hun her ikke var så ille..? Har sett dem sååååå mye værre, og hun her hadde jo faktisk muskler.. Om enn ikke i overflod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke se noen video, men hvordan i all verden kan noen klage på fysikken til hun som er avbildet i førsteposten? Hadde hun vært en forumbruker å logget treningen sin her hadde hun garantert blitt nedrent av komplimenter fra begge kjønn.

OG DET! Er det som er problemet med FB. Nå skal det sies at hun på det bilde ikke så sykelig tynn ut da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke se noen video, men hvordan i all verden kan noen klage på fysikken til hun som er avbildet i førsteposten? Hadde hun vært en forumbruker å logget treningen sin her hadde hun garantert blitt nedrent av komplimenter fra begge kjønn.

Det har du veldig rett i ... Dessverre. Merkelig egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gidder ikke se noen video, men hvordan i all verden kan noen klage på fysikken til hun som er avbildet i førsteposten? Hadde hun vært en forumbruker å logget treningen sin her hadde hun garantert blitt nedrent av komplimenter fra begge kjønn.

Enkel regel. Om man er slank/tynn, men ikke flexer og/eller har sixpack, er det bare å flame i vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke se noen video, men hvordan i all verden kan noen klage på fysikken til hun som er avbildet i førsteposten? Hadde hun vært en forumbruker å logget treningen sin her hadde hun garantert blitt nedrent av komplimenter fra begge kjønn.

Mulig jeg ikke har uttrykt meg riktig her, jeg synes hun er nydelig på det første bildet. Men som jeg skriver ser hun ikke sånn ut nå lenger. :( Uansett var egentlig tanken bak tråden å få en vurdering fra de drevne treningsfolka på om videoene er realistiske med tanken på om treningsprogrammene brukes av modellene på ordentlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...