Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Brukernavn007
Skrevet
chili-con-carne.jpg

Dette så bare så altfor godt ut akkurat nå...heldigvis er det middag på vei her i heimen også nå :D Wok med kylling ;)

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007
Skrevet
Det smaker like godt som det ser ut! :D Kyllingwok er alltid en vinner!

Stemmer det:) Kunne levd av det, eller, vent! Jeg gjør jo det:rofl:

Annonse

Gjest Brukernavn007
Skrevet
Alt for mye seriøs mat her nå, så jeg kliner til med 3 pølser i brød og 1L sjokolademelk ettersom butikken var utsolgt for kyllingfileet

hehe:rofl:

Annonse

Gjest Brukernavn007
Skrevet

Sitter å venter på middag nå, karbonadedeig i pita:) Sulten som....et fly?

Fikk inspirasjon herfra http://fitnessbloggen.no/enda-en-uke-med-periodisk-faste/ Så byttet jeg ut svin (i pita) med karbonadedeig da jeg av en eller annen grunn egentlig bare har veldig lyst på karbonadedeig i dag:D

Så Kjetil, fortsett å kom me sånne artikler! Burgerene fra forrige artikel ble samboerens nye favoritt:D (og han er seriøst mer kresen enn en 3åring i matveien!)

Skrevet

Middag: 150 gr salmalaks kokt i sursøt saus og 150 gram ris

Kvelds: havregrøt av 50 gr glutenfrie havregryn, 40 gr proteinpulver med jordbær/banan 250 gr blåbær og bringebær - Naaam :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...