Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ser ikke problemet med å ta i utgangspunktet god og sunn mat,og gjøre smaken enda bedre ved å tilsette msg.

Er i mine øyne ikke noe verre enn å salte/pepre maten dit man vil ha den før man spiser,med unntak av at msg lettere kan utnyttes av sleezy matprodusenter til å sminke opp søppel.

MSG er også rakettbensin for stumpen for en del der ute. "Kinamatsyndromet" ;)

Isåfall ville det vel knapt levd mennesker i Kina den dag i dag, da de spiser kinamat dag inn dag ut og følgelig burde dødd av ekstremdiare,indre blødninger og vitaminogmineralmangel hele gjengen?

Isåfall ville det vel knapt levd mennesker i Kina den dag i dag, da de spiser kinamat dag inn dag ut og følgelig burde dødd av ekstremdiare,indre blødninger og vitaminogmineralmangel hele gjengen?

Sa ikke alle og med "kinamatsyndromet" tenkte jeg på det vi spiser, ikke det de spiser. MSG saus <3

Da msg er tilstede i så mange andre matvarer enn kinamat er jeg lettere skeptisk til hele "syndromet" Er få forekomster av "tomat,parmesan og sopp"syndromet ute og går, som alle tre er proppfulle av MSG de og.

• 2 uker senere...

Annonse

McBain De hadde opp til 500 grams poser av dette på den asiatiske matbutikken vegg i vegg med Vektertorget sist gang jeg sjekket. Innerst i hjørnet (tror det er til høyre) i avdelingen med krydder rett før kassen.
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...