Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det vet jeg ,men Noe må det jo være i det når en fitnesscoatch som silje jobber med akkurat dette med fettforbrenning og det å forbrenne fra underkropp? Jeg mener,Jeg vet at man må trene styrke på underkropp men skal man unngå mye cardio pga dette`med at man brenner mer på overkropp av cardio?Og hva er mye :p

Silje Mariella er fylt av svada og pisspreik, enhver med litt kunnskaper ser at halvparten av det hun sier enten er sprøyt, tatt ut av kontekst eller misforstått. Eneste grunnen til at hun er populær er at hun har et ytre en del tilsynelatende verdsetter.

Silje Mariella er fylt av svada og pisspreik, enhver med litt kunnskaper ser at halvparten av det hun sier enten er sprøyt, tatt ut av kontekst eller misforstått. Eneste grunnen til at hun er populær er at hun har et ytre en del tilsynelatende verdsetter.

.... og hun tar 1000 kroner for PT time... tenk det. Svindel.

Du skal ikke ta alt du leser på nettet for god fisk - iallefall ikke blogger, der kun en persons mening og tanker om et tema formidles.
Vet det;) Men hu preiker jo om alt hun kan,all utdanninga hu har osv..men seff...skjønner jo at til syvende og sist handler alt om å selge seg selv.:cautious:
Hehe,joda¨,du har sikkert rett i det;)

Annonse

Bare se i kommentarfeltet på bloggen hennes så ser man hva slags IQ det er på publikummet hennes :D

"Anbefaler deg å innvistere i fettforbrenning 2.0"

"Jeg trener styrketrenig 4 dager i uken? Ellers kjører jeg kanskje 3 kardioøkter. Helst de dagene jeg ikke trener styrke, da je sliter med bekkenledd, hofte, korsrygg og muskulatur. Er dette greit, eller bør je kjøre det samme dag? Og hvor mAnge intervLl og hvor mange lngkjøringer?"

"Jeg er ei jente som faktisk trente magemusklene før, tog situps hver dag og det fynka jo.

men nå vil jeg trene hele kroppen med tanke på at jeg trenger det, og med tanke på jeg vil det selv!

Jeg vil føle meg bedre. Jeg har trent litt etter en vidio, kalt “piloxing” jeg mener det fynker."

Bloggen din er ei SANN KJELDE til inspirasjon – håpar du fortset med alle dei flotte innlegga dine leeeenge <- LOL

Jeg skjønte ikke helt det med den spinning delen? Om jeg trener styrke OG spinning, kommer jeg til å få lår bestående av fett da?

Silje Mariela says:

November 18, 2012 at 5:39 pm

Det er mange som merker at de blir rippa på overkroppen, men at beina blir større. Av feks spinning. Jeg sier ikke at du skal holde deg unna spinng, for det er bra trening, men det finnes smarte måter å gjøre det på
;)
and apparat til intervaller så anbefaler jeg å variere.

Hei! Dagen etter jeg har tatt markløft har jeg som regel en støl følelse i korsryggen. Er dette vanlig eller må jeg skjerpe teknikken?

Hei! icon_smile.gif Jeg prøver å bestille den samlepakka på fettforbrenning,spisedager og flat mage, men får det ikke til..

Har jeg skjønt det rett at du kjører ny gruppetimer for de som ønsker ( fat attack 2013) ?

Er det slik at man kommer med på gruppetimene dine ved at man foreksempel trykker på betal knappen innpå infosiden din om fat attack?

Jeg sliter med pusten, jeg har noe som er lignenes astma. Vist jeg springer fort for å rekke et tog, så holder

jeg på å dø etterpå, jeg klarer nesten ikke puste, det er noe som sitter i strupen min :/ det er ikke bra!!

så jeg har dårlig kondiss..

Bare se i kommentarfeltet på bloggen hennes så ser man hva slags IQ det er på publikummet hennes :D

"Anbefaler deg å innvistere i fettforbrenning 2.0"

"Jeg trener styrketrenig 4 dager i uken? Ellers kjører jeg kanskje 3 kardioøkter. Helst de dagene jeg ikke trener styrke, da je sliter med bekkenledd, hofte, korsrygg og muskulatur. Er dette greit, eller bør je kjøre det samme dag? Og hvor mAnge intervLl og hvor mange lngkjøringer?"

"Jeg er ei jente som faktisk trente magemusklene før, tog situps hver dag og det fynka jo.

men nå vil jeg trene hele kroppen med tanke på at jeg trenger det, og med tanke på jeg vil det selv!

Jeg vil føle meg bedre. Jeg har trent litt etter en vidio, kalt “piloxing” jeg mener det fynker."

Bloggen din er ei SANN KJELDE til inspirasjon – håpar du fortset med alle dei flotte innlegga dine leeeenge <- LOL

Jeg skjønte ikke helt det med den spinning delen? Om jeg trener styrke OG spinning, kommer jeg til å få lår bestående av fett da?

Silje Mariela says:

November 18, 2012 at 5:39 pm

Det er mange som merker at de blir rippa på overkroppen, men at beina blir større. Av feks spinning. Jeg sier ikke at du skal holde deg unna spinng, for det er bra trening, men det finnes smarte måter å gjøre det på
;)
and apparat til intervaller så anbefaler jeg å variere.

Hei! Dagen etter jeg har tatt markløft har jeg som regel en støl følelse i korsryggen. Er dette vanlig eller må jeg skjerpe teknikken?

Hei! icon_smile.gif Jeg prøver å bestille den samlepakka på fettforbrenning,spisedager og flat mage, men får det ikke til..

Har jeg skjønt det rett at du kjører ny gruppetimer for de som ønsker ( fat attack 2013) ?

Er det slik at man kommer med på gruppetimene dine ved at man foreksempel trykker på betal knappen innpå infosiden din om fat attack?

Jeg sliter med pusten, jeg har noe som er lignenes astma. Vist jeg springer fort for å rekke et tog, så holder

jeg på å dø etterpå, jeg klarer nesten ikke puste, det er noe som sitter i strupen min :/ det er ikke bra!!

så jeg har dårlig kondiss..

Blasfemi :cry::nailbiting:

Blasfemi :cry::nailbiting:

Rådene som gis er jo også helmaks. Hun som ble støl i korsryggen av mark måtte nok jobbe med teknikken ja. Det har man jo INTET grunnlag for å si basert på stølhet i muskulaturen som aktiveres mest av markløft...

Jeg vet ikke helt om jeg skal beundre SM for å klare å tjene penger på retards eller om jeg syntes det er slemt.

Hun er ikke den eneste som tjener penger på folks mangel på kunnskap eller naivitet. Men hun er jo smart, hun tilrettelegger for mange som ikke gidder å gjøre en innsats i å selv finne ut hva de bør spise og hvordan de bør trene.

"Hei, bare kom hit til meg. Betaler du meg godt nok, så skal jeg lage en plan for deg, så slipper du å tenke så mye selv" !!!

Annonse

Tenk at folk vil betale tusenvis av kroner for ting de kunne fått gratis om de hadde spurt noen med kunnskap eller joinet et forum.

Vel, det holder jo liv i landets coacher noe som bidrar til å holde arbeidsledigheten noe lavere, så noe gevinst er det jo:)

Jeg vet ikke helt om jeg skal beundre SM for å klare å tjene penger på retards eller om jeg syntes det er slemt.

Helt ærlig,så er d vanskelig å bli rik på egen business innen dette så..jeg vil si at hu er smart på en slem måte,hehe;)

Hun starter jo bra med å skulle forklare at man ikke har voldsomt utbytte av å kun kjøre moderat intervalltrening (regner med at poenget er at det lønner seg med regelmessig, hard, styrketrening), men når hun prøver å understreke det ved å påstå at spinning fører til økt fett på lårene, da vet jeg ikke om jeg skal le eller grine.

Hun starter jo bra med å skulle forklare at man ikke har voldsomt utbytte av å kun kjøre moderat intervalltrening (regner med at poenget er at det lønner seg med regelmessig, hard, styrketrening), men når hun prøver å understreke det ved å påstå at spinning fører til økt fett på lårene, da vet jeg ikke om jeg skal le eller grine.

syklister motbeviser påstanden hennes. De fleste syklister har veltrente lår.

Rådene som gis er jo også helmaks. Hun som ble støl i korsryggen av mark måtte nok jobbe med teknikken ja. Det har man jo INTET grunnlag for å si basert på stølhet i muskulaturen som aktiveres mest av markløft...
Mark tar på bakside lår og nedre del rygg ...seff kan man bli støl i korsrygg av det da--så den er jeg ikke enig i;) Og hun er flink i teknikk i baseløft,så hun er jo ikke helt ute å kjøre..men mye tull for å tjene ekstra penger er det nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...