Gå til innhold

Biceps vokser, men det gjør hjertet også


Pinglo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har snakket på å få en ekspert til å skrive en sak, men la det på is inntil videre siden det er et område vi ikke nødvendigvis vil eller bør rote oss inn på. Nettsiden har strengt tatt fokus på helse, sunnhet og utseende, og ikke bygging, så det er spørs hvor relevant det er for majoriteten her. Men ser poenget med at vi kanskje klarer å få noen unge personer til å lese og ikke automatisk avskrive det som propaganda om det publiseres her, så det er vel noe vi får se på igjen. Vet ikke om noen andre enn Asle som kunne gjort dette på en skikkelig måte, men det er vel alltids mulig å oppdrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det lurer jeg på og.

Vinterdepresjon. Vil ikke slenge ut hva som helst, så er det ikke gode saker å ta av så blir det stille. Men det kommer til uka. Hyggelig at noen merker at forumet har en blogg også.

Såpass store som dere er etterhvert har dere betydelig påvirkningskraft, og når en ser hva som profileres av utøvere og hva som brukes i reklamer ellers er det det som gjør at jeg tenker FB kunne nådd mange på en god måte gjennom en slik artikkel.

Det er utfordrende som pokker å skrive, så jeg takker for tilliten Espen, men med tanke på faglig tyngde er jeg 1 stk fjærlett sykepleier, og det er langt flere som har forsket på og har solid erfaring med bruk av AAS over tid og bivirkninger. Kanskje så enkelt som et intervju med noen av de mest profilerte norske forskerne på området? De stiller sikkert opp! Pleier være glad for å eksponere seg litt.

Ser for meg at solid og litt for lang referanseartikkel som enkelt kan linkes inn for å kverke diskusjoner rundt om på nett hadde gjort nytten sin. Men, det er litt tidlig for det foreløbig. Gir lyd når det blir aktuelt å finne en ekspert, så har du kanskje noen innspill som redder minst en 17 åring fra et kort liv med gullkjede og bicepscurl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at dette ble en ordentlig diskusjon! Håper det blir flere artikler av denne typen som Adressa har kommet med etter hvert, som baserer seg på ny forskning og liknende.

Mannen bak studien som er referert til i første post er jo et greit sted å begynne. Han har forsket på dette i åresvis, og i tillegg laget litteraturoversikt over forskning gjort tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...