Gå til innhold

Biceps vokser, men det gjør hjertet også


Pinglo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Whaat? Har ikke du fått med deg at jeg ikke er spesielt overbegeistret for McNuggets?

Føler du er litt frem og tilbake når det gjelder Ian. Av og til vil du la han gå BD på deg, mens andre ganger vil du ikke la han røre deg en gang. Staph playin' games!

Asle. Nå virker det som du kan en veldig god del om steriodebruk, og hvis noen hadde lest seg like mye opp som du har og gjerne litt til, så vil jeg si at det vil være relativt trygt å bruke det. Detter er basert på at ulike hormonnivåer og andre biomarkører overvåkes nøye, og dosene justeres ut i fra dette. Selvsagt vil færreste av brukerne være i stand til å utføre noe slik(antar jeg), men igjen så er alt dette hypotetisk. Så en slik ideal situasjon er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Not even close.

Den medisinske oppfølgingen er ikke en mulighet med mindre ting går til helvete, så å kalle bruk for trygt fordi en har svært enkel forståelse av det gjør det ikke mindre risikabelt å sette en olje en ikke aner hva inneholder som er kokt ihop på noens kjøkkenbenk i skinken.

Det forekommer medikamentell behandling med testosteron, men da under medisinsk oppfølging og medikamenter som er under streng kontroll.

Å begynne å spekulere i at 'det er sikkert trygt hvis' er nokså farlig, da en ikke aner ens individuelle respons, hva en putter i kroppen, hvor og hvordan injeksjonene skal finne sted..

En boler kan si hva han vil om hvor trygt det er og hvor flink han er til å sette injeksjonene, men i min korte tid i helsevesenet har jeg sett endel av de som ikke helt får det med sprøytehåndteringen til, de som setter ting som ikke var det de trodde..Men klart, ofte sier de bare at de har 'falt' eller lignende idioti, falt på samme sted på skinken ti ganger og fått en livstruende infeksjon sammen med en noe atypisk muskelmassedistribusjon.

Det er langt fra trygt hypotetisk utenfor en medisinsk kontekst.

Krassheten er ikke direkte mot deg, Loyd, den er bare for å ha ryggdekning dersom noen med alvorlig dum leser dette.

Haha, nei for min del må du bare være krass selvom det var rettet mot meg :) Jeg ser poenget ditt, men igjen må jeg påpeke min hypotetiske situasjon hvor brukeren innehar kunnskap som er på et nivå med en farmakolog(eller liknende) og samtidig har en tilgjengelig lab som vil overvåke ulike verdier i vedkommende sin kropp. Igjen så vil jeg fremdeles tro at potensialet for å få dårlige bivirkninger fremdeles er nokså tilstedeværende.

Jeg forstår forresten at fleste parten av brukerne faller inn under kategorien som fortalte om, noe jeg også prøvde å påpeke i min forrige post. Bare så det er avklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

tenker på alle som prøver jeg. synd for deg

Prøver hva da? Og hvilket belegg har du for uttalelsene dine? Hva mener du for øvrig med dop? alle legemidler? AAS? Som Asle sier må man ikke demonisere alt innenfor testo-behandling da det ved klinisk bruk kan ha en del for nytteverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp med denne typen tema det er viktig og nyttig å være saklig så det ikke kun blir skittkasting mellom Team ADN og Team Bol. Målet er at en skal forstå konsekvensene av å leke 'mitt første kjemisett' for å få større gunz og bedre et skakkjørt selvbilde.

En kan fordumme det så mye en vil, men det koker ned til at unge mennesker som ikke er fornøyd med kroppene sine blir rådet til å medisinere på seg muskelmasse med uante konsekvenser og stor risiko.

En vinner mye på å si hvorfor en er mot, og ikke bare 'fordi de som gjør det er teite'. har en da et ønske om å forhindre eller kun å slenge dritt på noen som i grunn er i en nokså håpløs situasjon?

En liker ikke bolere fordi resultatet av bruken deres gjør at de får en effekt som vi mener er urettferdig - de blir sterkere, mer viril, mer maskuline, mer muskuløs..Men det er falsk. Det er ikke dem, det er en sprøyte. Det er , i et biologisk perspektiv, løgn med ærlige signaler om kroppens status og plass i hierarkiet.

3x 'En,', gitt.

Og x4: En kan lett rakke ned på og tenke at alt har med bevisste valg å gjøre - men kan en gjøre annet enn å velge ut fra slik en er, har det og det en vet? Forandre noen seg fordi de blir kalt for en idiot for å være feit, røyke, bole, drikke for mye, være rusmisbruker? Forumtroll? :D Lol.

Vil man ikke ved en liknende tankegang innenfor "ereksjonsfremmende midler"(jeg kaller de det for enkelheten skyld) kunne si at en bra sexøkt hos en slik bruker ikker er grunn personen, men legemiddelet? Vil dette da ikke bli litt feil? Dette en en svært grov forenkling, noe jeg er ganske klar over, men jeg ville sette det på spissen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver hva da? Og hvilket belegg har du for uttalelsene dine? Hva mener du for øvrig med dop? alle legemidler? AAS? Som Asle sier må man ikke demonisere alt innenfor testo-behandling da det ved klinisk bruk kan ha en del for nytteverdig.

Jeg tenker kun på aas, er vel det som er tema her? Tenker også på 'vanlige sunne mennesker' som bruker dop for å fremme resultatene sine, ikke folk som lider av en eller annen sykdom.

Dette temaet er jo uansett diskutert opp og ned i mange forumtråder allerede. Det ville kanskje være mere gunstig å lage en egen reportasje om dette til forsiden til fitnessbloggen der man får frem alle skadevirkninger aas gir. Både fysisk & psykisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...