Gå til innhold

Sunne kaloribomber


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

5-6 egg

100g havremel eller lettkokt havre

5dl helmelk

1-2 bananer

1 spiseskje økologisk peanøttsmør

1 spiseskje sukrin

Mix i blender og nyt en hjemmelaget gainer. Kan også stekes til lapper eller pannekaker..

Ser digg ut, hadde det bare ikke vært bananaer:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte forleden en kilo nøtter i løsvekt. Mandler, valnøtter, cashewnøtter og peanøtter. Satt med posen i fanget mens jeg så film og plutselig var posen tom.

Innså at jeg på ganske kort tid hadde inntatt over 6000kcal. Men var allikevel sulten igjen før middagen litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte forleden en kilo nøtter i løsvekt. Mandler, valnøtter, cashewnøtter og peanøtter. Satt med posen i fanget mens jeg så film og plutselig var posen tom.

Innså at jeg på ganske kort tid hadde inntatt over 6000kcal. Men var allikevel sulten igjen før middagen litt senere.

Shit happens ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida.. Godt med litt ekstra kalorier nå på vinteren og jeg trener mot å forbedre maksløftene mine :)

True that :)

For å svare trådstarter - dersom du sliter med å få i deg nok mat på få måltider er kanskje ikke periodisk faste noe for deg likevel?

Du kan jo skrive opp hva du spiser, så kan vi komme med innspill - lettere på den måten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det var lettere å få i meg mer mat etter PF. Det er jo mye psykisk da, men lettere å ha kontroll på hva jeg fikk i meg til enhver tid.

Ellers:

Bruk avokado- mye god energi i den

Nøtter - veldig greit å putte i salater, og andre blandinger

Favoritten er nok

Kesam

tunfisk

mandler

avokado

eple

Blande i sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å svare trådstarter - dersom du sliter med å få i deg nok mat på få måltider er kanskje ikke periodisk faste noe for deg likevel?

Du kan jo skrive opp hva du spiser, så kan vi komme med innspill - lettere på den måten

Måltid 1: 250 gram havregrøt

Måltid 2: 150 gram kylling

150 gram ris

Måltid 3: 500 gram karbonadeig

200 gram grønnsaker

Måltid 4: 150 gram havregrøt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makrell i Tomat: 1 stor boks = 406 kcal.

100 gram cashew nøtter= 589 kcal.

3 egg = 220 kcal

100 gram bacon= 340.

Skyll det ned med 5dl litago= 300kcal

Til dessert= 100 gram spekeskinke =225kcal med melon ca 50kcal

Totalt= 2130 kcal :) Greit for et stykk mellommåltid ;)

---

Tror faktisk jeg skal prøve meg på dette til lunch i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...