Gå til innhold

Sunne kaloribomber


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte forleden en kilo nøtter i løsvekt. Mandler, valnøtter, cashewnøtter og peanøtter. Satt med posen i fanget mens jeg så film og plutselig var posen tom.

Innså at jeg på ganske kort tid hadde inntatt over 6000kcal. Men var allikevel sulten igjen før middagen litt senere.

Hahaha, fantastisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enkelt, smakfullt og kaloririkt måltid på 5 minutter:

Choco-banana peanut butter havregrøt

1. Kok opp ønsket mengde havregryn med ønsket mengde vann/melk (50/50 pleier å funke for meg)

2. Tilsett 1-2 ss peanøttsmør, 1 banan (most), 1 ts honning + 1-2 scoops proteinpulver (sjokolade/mocca smaker best ;))

Krydre med kanel + litt kardemomme, evt litt søtning for de som synes det ikke blir søtt nok. Smaken blir som en blanding av snickers-sjokolade og banansplit! ANBEFALES :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte forleden en kilo nøtter i løsvekt. Mandler, valnøtter, cashewnøtter og peanøtter. Satt med posen i fanget mens jeg så film og plutselig var posen tom.

Innså at jeg på ganske kort tid hadde inntatt over 6000kcal. Men var allikevel sulten igjen før middagen litt senere.

Jeg klarte å dytte i meg 600 gram i går :D Man blir ikke mett av nøtter akkurat :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lyst på en god dessert:

Egg

Så mye splenda du måtte ønske

Noen scoops proteinpulver(jeg bruker bakepro, men det er sikkert godt med vanilje)

Bakepulver

Vanilijepulver

Jyttemel/Bokhvetemel

Bland dette godt sammen og strø epler med masse kanel og splenda på toppen. NAM!!

Jeg vil tro at det blir enda bedre med smør eller helmelk, kanskje fløte!!

Her er det bare å smake seg fram med ingridiensene, umulig å faile!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg klarte å dytte i meg 600 gram i går :D Man blir ikke mett av nøtter akkurat :D

Joda, men man blir fort sulten igjen :p

Skal prøve meg på den der havregrøtdessertgreia. Får jo overhode ikke i meg mat og trenger kaloriene for å gå ned (haha, når hørte man DET sist da gitt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...