Gå til innhold

Julegaver


Stjerne87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi tok et sinnsykt flott bilde i sommer som mange har kommentert på - også min mor syntes det var utrolig tøft. Dermed før mine foreldre, og kjærestens foreldre, dette bildet til jul. Vi får det blåst opp og laget til i fotobutikk og rammer dem inn :) Greit og personlig gave!

Pleier også se ann gavene etter situasjonen: I fjor feira vi hjemme, mens i år skal vi feire på hytta - dermed blir gaver som brettspill o.l litt mer aktuelt i år :) Også bøker!

Lillesøster (12): får slackline! :D

Vanskeligste er gave til kjæresten...!! Fikk pulsklokke i fjor..så kan jo ikke gi ham det enda en gang :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julegave tips: Kostholdsplan/treningsprogram hos en personlig trener f.eks myrevolution! Ofte personer ikke gidd betale selv siden det er litt dyrt 800-900kr for 4uker) osv! Men kan gi MYE tilbake når det gjelder f.eks kosthold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott topic!

Tips til hva jeg kan foreldrene mine i julegave? Planen er å kjøpe en ramme som jeg kan sette 4 bilder inn i.. Ett av meg, søstrene mine og kanskje barnebarna? Skal prøve å fikse noe slikt når jeg er ferdig med eksamenen i neste uke.

Trenger tips til julegave til niesen min på 14 år.. :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en treningsdagbok. Med nedskrevet forslag til trenings oppsett?

Jeg har et par venninner som sier at de aldri vet hva de skal trene, så de liker rundt på de samme tingene hver gang. Jeg bruker bare mitt eget oppsett som mal også kan man fint bruke en liten enkel linjebok fra nille. Ingen dyr gave, men noe jeg tror kan bli satt pris på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nærmeste familie hadde heldigvis klare ønsker i år, å det er veldig greit! Til besteforeldre blir det alltid et stort norgesglass med hjemmelaget Musli elr. biscotti og en stor pose god julekaffe! Det faller alltid i smak! Meg og mine venniner skal ikke kjøpe gaver til hverandre, vi arrangerer heller en hyggelig julemiddag før alle reiser hjem for jul! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gave til besteforeldre i år blir et innrammet bilde tatt hos profesjonell fotograf i uniform. Vet de har ønsket seg et bra bilde av meg i uniform lenge så da fikk vi gjort det nå :) er nok ikke alle som setter like stor pris på sånt, men mine besteforeldre blir garantert kjempe glade :) vanskelig med gaver til den som har alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker meg: trådløst headset, foamroller, spinningsko, sixpackbag (har en hinsides stor mengde mat med på jobb…), små gryter (greit å ha flere små når jeg skal lage noe bare til meg selv), proteinbarer (alltid kjekt å prøve noe nytt). Haha- har blitt treningsfreak :p

(Og stor nok til å få lite gaver- så mesteparten må jeg lokke mann og barn til å kjøpe ;) Evt kjøpe til meg selv fra julenissen :D )

Gaver som skal gis bort: her er de fleste i min familie greie og skriver lister over ting de ønsker/trenger :) Men blad-abonnement, kaffi og hjemmelaga gaver/mat var gode tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vokste aldri opp jeg :lol: Så jeg har en ønskeliste/handleliste gjennom hele året som bare blir oppdatert.. Og siden jeg oftere kommer over ting jeg ønsker meg enn anskaffer meg har lista blitt noe lang o_O:huh::hilarious: Såå nå har jeg visst begynt å fremheve ting jeg ønsker meg ekstra med farge:ROFLMAO::X3:

Også tvinger jeg familien til å skrive ønskeliste også, men i år var jeg ferdig før jeg fikk liste så :joyful::happy:

Men noe av lista mi er stavmikser, julepynt, bøker, fitnessball, rockering (bare fordi jeg synes det er gøy :lol:) ja også står jo nytt kjøkken, nytt bad og veranda med grillhjørne på lista også :roflmao::giggle:

Tror jeg er 5 jeg :huh::oops: Med altfor mange ønsker :hilarious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...