Gå til innhold

Slankeoperasjoner


Anbefalte innlegg

ja hvis man spiser mere en hva man trener, men det gjør ikke jeg. jeg spiser det jeg har skrevet tidligere , å trener mere.

dette har jeg gjort før, å da gikk jeg ned 5 kilo i uka, men da brukte jeg ikke vitaminer. greit jeg kanskje gikk opp igjen da jeg slutta med det. men no snakker jeg om en livs stil.

jeg spiser ikke mere kalorier en hva jeg forbruker.

Jeg snakker om utsagnet jeg siterte som er 100% feil. Har verken tid eller kompetanse nok til å uttale meg om kostholdet ditt så det får noen andre ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er svært bekymringsverdig og du er på farlig grunn. Veldig bekymringsverdig.

Hvorfor det.?? Det fungerer jo.jeg spiser nesten kun proteiner, + mindre en jeg forbruker. å trener . men jeg tar oså multi vitaminer og omega 3. for å ikke bli syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange her inne har mye kunnskap om kosthold og trening, så prøv å lytt til hva de sier :) Når det gjelder slankeoperasjon, har jeg villet iallefal ventet ett par år. Jeg skjønner frustrasjonen din og det inderlige ønsket å gå ned i vekt. Men en operasjon er ett så stort skritt at en uansett burde gi det ett par år før en går til det skrittet. En annen ting er om du får det. Mange får avlsag av ulike grunner. Så spis sunt og tren, så kan du heller vurdere operasjon om det ikke går. Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange her inne har mye kunnskap om kosthold og trening, så prøv å lytt til hva de sier :) Når det gjelder slankeoperasjon, har jeg villet iallefal ventet ett par år. Jeg skjønner frustrasjonen din og det inderlige ønsket å gå ned i vekt. Men en operasjon er ett så stort skritt at en uansett burde gi det ett par år før en går til det skrittet. En annen ting er om du får det. Mange får avlsag av ulike grunner. Så spis sunt og tren, så kan du heller vurdere operasjon om det ikke går. Ønsker deg lykke til!

Vill da bli tynn mens jeg er ung, en når jeg blir gammel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd alt av slanke produkter, som herbalife osv og det fungerer ikke . jeg selv har greid å forvandle tankegangen om hva jeg kan spise og hva som ikke er bra, det er faktisk karbo vi legger på oss av, greit nokk trenger kroppen litt karbohydrater, men dette får jeg i meg ved å ta omega 3 og vitaminer + litt grønnsaker. Men nå er jeg veldig motivert , jeg spiser 1 kylling fille hver dag,+ grønnsaker, denne kylling fille en deler jeg opp i biter, og spiser litt til frokost , lunsj , middag og kveld, det høres kanskje ut som veldig lite, men for meg som har mye å ta av i reserve, så er det bra. for når jeg trener og går turer, er jo det fetet ( overskuddet av karbo i kroppen ) som forbrennes , så det vill si . jeg spiser kun kylling fille 1 den ene uka så varierer jeg med , litt egg, litt salat.Bacon. Som sakt Dette skall jeg fortsette med til jeg har gått av meg de kiloene jeg skall. så begynne å spise litt mere normalt, men i selvfølgelig veldig små mengder. jeg prøvde et kake stykke på morsdagen, men ble bare kvalm av den. dette er mitt valg som sakt. ( Tenkte først å søke om slanke operasjon. men har snudd tankegangen bort fra det. ) Tror ikke du helt forstår hvordan en overvektig har det ? Du selv er sikkert tynn , å da blir det vanskelig å forst det. Jeg også sliter med smerter, kan ikke gå langt før jeg får vondt i ankelen / kne. å korsryggsmertene er noe jeg fikk for 2 måneder siden, å da trente jeg ikke. men jeg hvet hvordan du har det som sliter med kroniske smerter.

First of all, slankeprodukter er tull. Vi legger ikke på oss av karbohydrater i seg selv, vi legger på oss av kalorioverskudd, over tid. Spiser du så lite som du sier, så skulle du jo ha gått ned i vekt.

Forstår ikke jeg hvordan en overvektig har det? Nå lurer jeg på i huleheiteste du får det fra å si noe sånnt.. De fleste her inne har greid å få med seg at jeg er overvektig. Kanskje forskjellen ligger i selvinnsikten vår?

Jeg har vært overvektig hele mitt voksne liv, jeg er født med kroniske smerter, og har et lass av skader og slitasje som gjør ting ubehagelig for meg, men ikke alt i livet kan være behagelig. Hvis ikke legen sier det er farlig, så bør du bite i deg smerten. Du aner ikke hvor mange mennesker det er som må kjempe seg igjennom enorme smerter hver dag, for å gjennomføre nødvendig opptrening, f.eks. etter skade/ulykke osv.

Jeg tillater meg nå å si at du ikke vet hvordan jeg har det, med medfødte kroniske smerter, siden du selv sier du har hatt vondt i ryggen i to måneder. Du får deg jo til å si at jeg ikke forstår hvordan en overvektig har det.

Det virker som det mangler en god dose selvinnsikt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det.?? Det fungerer jo.jeg spiser nesten kun proteiner, + mindre en jeg forbruker. å trener . men jeg tar oså multi vitaminer og omega 3. for å ikke bli syk.

En kyllingfilet er ikke nok protein. Mulitvitaminer og omega3tabeletter er ikke noe magisk som stopper deg fra å bli syk. Jeg kunne fortalt deg hva du gjør med kroppen din nå, men det later ikke til at du er interessert i å høre. Fortsetter du med dette vil det skje en rekke ting med kroppen din både på kort og lang sikt - en av dem er at gjør deg veldig disponert for beinskjørhet, noe som ikke vil vise seg enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke retningen denne tråden tar. Det er tydelig at personen lever i en eller annen form for fornektelse osv. Det hjelper ingenting at medlemmer her skal leke psykolog for å få vedkommende til å skjønne greia, når h*n tydeligvis ikke gjør det (med tanke på bulimiavsporingen...). Av og til må man bare innse at råd gitt over nettet, vanskeliggjøres, da leseren tolker dette på sin egen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...