Bubblebutt Skrevet 22. november 2012 Skrevet 22. november 2012 "Dag skrev: [ATTACH=full]73990[/ATTACH] Men om du er med på håndstående dusjespisevideo skal jeg vurdere det! Hahaha, aaaldri.. Kos dg! Siter
Dag Skrevet 23. november 2012 Skrevet 23. november 2012 Gains! Dagens tankerekke når jeg så pakken i posten idag gikk ca sånn her: Oi, det gikk fort. Nam, dette var godt. Faen, det var den videoen ja... Pinglekringla, Andy, Månestråle og 19 andre 22 Siter
Fredrik Skrevet 23. november 2012 Skrevet 23. november 2012 Aaaahahaha! Det der er så awesome at jeg vurderer poste linken på Facebooken vår FatUnicorn og Dag 2 Siter
FatUnicorn Skrevet 23. november 2012 Forfatter Skrevet 23. november 2012 "Dag skrev: Gains! [ATTACH=full]74374[/ATTACH] Dagens tankerekke når jeg så pakken i posten idag gikk ca sånn her: Oi, det gikk fort. Nam, dette var godt. Faen, det var den videoen ja... http://www.youtube.com/watch?v=zwcYqkHo5QY Det gikk fort ja! Var jo på posten etter kl.15 og! To min over betalte jeg..! Og jeg er så imponert av den videoen Det er nesten sånn at jeg må få tak i en pose til for å se hva du er villig å gjøre for den! :cool: Siter
jannesurr Skrevet 23. november 2012 Skrevet 23. november 2012 Forelsket i den blå skittles'en som bruser på tunga, takk gud for at de har slutta å selge den over alt i distriktet her, til å med på kinoen for ellers hadde jeg hatt problemer med å holde meg unna søtsakene FatUnicorn 1 Siter
Dag Skrevet 23. november 2012 Skrevet 23. november 2012 "PhoenixCircle skrev: Det er nesten sånn at jeg må få tak i en pose til for å se hva du er villig å gjøre for den! :cool: Haha, vi får se. Jeg klarer meg med denne posen enda en stund heldigvis FatUnicorn 1 Siter
FatUnicorn Skrevet 23. november 2012 Forfatter Skrevet 23. november 2012 "jannesurr skrev: Forelsket i den blå skittles'en som bruser på tunga, takk gud for at de har slutta å selge den over alt i distriktet her, til å med på kinoen for ellers hadde jeg hatt problemer med å holde meg unna søtsakene Så sant, så sant..! jannesurr 1 Siter
Baronen Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 HAHAHA. Genialt. Grattis Dag FatUnicorn og Dag 2 Siter
Dag Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Posen er tom nå forresten! FatUnicorn og Starshine* 2 Siter
FatUnicorn Skrevet 27. november 2012 Forfatter Skrevet 27. november 2012 "Dag skrev: Posen er tom nå forresten! Det tok alt for lang tid. LeanMachine 1 Siter
Dag Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Jeg vet, men til mitt forsvar så tar det litt lengre tid når man skal spise det oppned i dusjen. Siter
FatUnicorn Skrevet 27. november 2012 Forfatter Skrevet 27. november 2012 "Dag skrev: Jeg vet, men til mitt forsvar så tar det litt lengre tid når man skal spise det oppned i dusjen. Ja, kan tenke meg det. Har sett på den videoen noen ganger nå, og er fremdeles imponert! Siter
Zain Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Hvem har sagt at mannfolk ikke klarer to ting på en gang, hæ? Litt av ett supersett, nesten trisett. FatUnicorn 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.