Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har lest i forskjellige tråder her på forumet, og mange er misfornøyde med rumpa si, men min er helt avskylig! Kjenner ingen med samme problem som meg, ruma mi er veldig flat og den HENGER! Og jeg har ekstra fett rett under rumpa...Hva må jeg gjøre for å løfte den? Burde jeg gå ned i fettprosent? Hvor mye burde jeg spise? Hva burde jeg spise? hva bør jeg trene og hvor mye?

post-19651-14440904002798_thumb.jpg

usj og æsj :(:(

post-19651-14440904007325_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/14618-verdens-styggeste-rumpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst, hva i all verden er det som er galt med rumpa di da? Kvitt deg med den forferdelige trusa så er du a-ok :D

Vil du stramme opp rumpa er det bare å kjøre... rumpeøvelser! Hip thrust! Og forsåvidt alle flerleddsøvelser som aktiverer gluteus; dype knebøy, goblet squats, markløft også...

Fettprosenten ser jo strengt tatt ikke ut til være særlig høy... usj og æsj?? Nei vettu hva :)

Hva må jeg gjøre for å løfte den? Burde jeg gå ned i fettprosent? Hvor mye burde jeg spise? Hva burde jeg spise? hva bør jeg trene og hvor mye?

[ATTACH]72082[/ATTACH][ATTACH]72081[/ATTACH]

usj og æsj :(:(

Idet jeg så denne tråden trodde jeg virkelig det skulle være KATASTROFE!

Noe det ikke var! Hva har du trent til nå? Hvilke øvelser?

Jeg foretrekker mye knebøy, bulgarsk utfall, utfall med vekt og supermanøvelser/rumpeøvelser + plankeøvelser og føler at dette hjelper!

Jeg kjører som regel supersett av øvelsene, for å maxe meg selv totalt uten at rumpa får hvile imellom. Du får prøve deg frem og se hva du foretrekker og hvordan kroppen reagerer på øktene dine! :)

Skal du få bedre rumpe så må du få større rumpemuskler - gluteus maximus. Det hjelper ikke å miste fett om du ikke bygger rumpemuskler samtidig, da vil det bare henge mer. Det er musklene i kroppen som strammer huden.

Kjør på med knebøy, hip thrust/glute bridge og utfall kombinert med et kosthold høyt på protein, moderat på fett og veldig lavt på karbohydrater så skal du se rumpa di vil ta form etter hvert. Solarium hjelper også på helhetsintrykket.

Tror det ganske nylig ble lagt ut et rumpe-program/hvordan få bedre rumpe-artikkel her på Fitnessbloggen som du kan sjekke ut.

Og ja, bytt ut den trusa der. Anbefaler rosa hipstere, de gir en hvilken som helst rumpe 2-3 poeng ekstra.

Annonse

Jeg syns jeg har gjort alle disse øvelsene så lenge nå , og jeg syns ikke jeg ser en dritt forskjell :p Jeg vet det her med å trene tungt nok, og jeg trener så tungt jeg klarer. Hva ere jeg gjør feil??????? :p

Og btw, det er fin rumpe :D Du skal se i USA: DET er stygge rumper i mange tilfeller det :p

Annonse

LeanMachine:

Man er som regel sin egen største kritiker ;)

Hadde du brukt målebånd på strategiske steder da du startet rompeprosjektet ditt kunne du høyst sannsynlig gitt stemmene i hodet ditt finger'n akkurat nå.

Ja, det vet jeg alt om :p

Ja jeg har gjort det hele veien. Hakke skjedd en dritt :p

Ja du må få i deg nok mat. Masse mat, masse deilige proteiner...

Men så må du sjekke teknikken din. Filme eller få noen til lå observere. Noen som kan teknikken, ikke bare sier de kan.

Ja, har prøvd å få inn teknikken, men det kan veldig godt hende at jeg ikke spiser nok. Jeg trodde proteiner skulle mette, men i mitt tilfelle stemmer nok ikke det. Må nok fylle på med litt mer mat ja ;)

Hva mener du med at du trodde proteiner skulle mette? Tenker du da på proteinpulver? For det metter ikke så veldig mye i seg selv. Men proteinpulver er ikke mat, og langt fra den eneste proteinkilden. Hiv innpå med kjøtt og fisk, og dersom du sliter med å få i deg nok energi så øk fettinntaket.

Nei, jeg mener at man skal jo bli mett av proteiner, så jeg tenkte at hvis man spiser så mye proteiner som mulig så burde man klare å bygge seg større og se bedre ut :p Men jeg har nok tatt litt feil der. Nei tenkte ikke spesifikt på proteinpulver, spiser allerede mye kjøtt og fisk, men da må jeg nok spise mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...