Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
Har selv søkt på AE sitt "kurs" I Orlando Florida høsten 2012 :) De kom ut med dette studie stedet sist fredag. Bare å satse på at jeg kommer inn hehe :p

Å nei, nå aner du ikke hvor misunnelig jeg er! Det stedet er helt fantastisk.

Annonse

Skrevet
Lurer på om jeg ikke skal finne meg en lur måte å reise ned dit igjen når jeg er ferdig med studiene.. men ja. Det er helt sykt. Si i fra hvis du trenger noen Orlando-tips.

Bare å fyre løs det :) har aldri vært i statene før, så må jo få utnytta tiden så godt jeg kan :)

Skrevet
Hei. Hvor mye tjener en gjennomsnittlig PT? går det ann å ha som fulltidsjobb for å si det sånn :p

Etter det jeg har hørt fra han ptn jeg bruker skal det da gå bra ann :) Jeg jobber nå som kokk, og regner med å gå opp i lønn når jeg er ferdig med pt neste år :p så trur det skal gå greit ann å leve på det som fulltids jobb. Men er du usikker er det sikkert bare å høre med de andre her inne på forumet som jobber som pt til daglig!

Skrevet

allright, hva har du søkt på og hvorfor? lurer litt på hvor som er best, har vært innom AFPT sine sider å snust litt:p

og kan noen fortelle meg hvordan jeg "quoter"? jeg skjønner meg ikke på det:P

Annonse

Skrevet
Når du ser en melding du vil skrive et svar på trykker du enkelt å greit svar, står ve sia av liker på meldinga :p

Jeg har søkt på active educations utdanning i Orlando Florida. Syns det så spennende ut å ha hørt mye bra om AE :)

Du kan jo sjekke det ut på www.activeeducation.no

Allright. takker:)

• 2 uker senere...
Skrevet
Når du ser en melding du vil skrive et svar på trykker du enkelt å greit svar, står ve sia av liker på meldinga :p

Jeg har søkt på active educations utdanning i Orlando Florida. Syns det så spennende ut å ha hørt mye bra om AE :)

Du kan jo sjekke det ut på www.activeeducation.no

Har tenkt på floirda selv til neste år!

Generelt er jeg utrolig i tvil på hvordan neste år blir. Skal ta PT, men om det blir helse og fitness på UIA, PT i florida, elller med afpt vet jeg enda ikke.

Skrevet

Generelt er jeg utrolig i tvil på hvordan neste år blir. Skal ta PT, men om det blir helse og fitness på UIA, PT i florida, elller med afpt vet jeg enda ikke.

Okai, ikke dumt det :) Måtte takke nei til min egen plass :thumbsdown: Forsvaret har huka tak i meg igjen :p

Så satser på 2013 :D

Skrevet

Bare lurer altså, men er det noen god grunn til å ta studiet ved UiA?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...