Gå til innhold

Hvor mange gram fett kan man legge på seg i løpet av 24 timer.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I filmen 'Super size me' så lever en mann på bare søppelmat i 30 dager. han gikk opp over 10kg. ifølge det du sier så skulle han ha gått ned i vekt siden han ble feilernært?

Om du får alt av næring du skal ha og du ligger i underskudd så vil du fortsatt gå ned i vekt.

Da vil jeg gjerne se noe som kan backe opp påstandene dine om at feilernæring fører til vektnedgang uavhengig av kcal inn/ut.

Særlig siden mange (inkludert meg selv:facepalm:) har blitt overvektig pga feilernæring avhengig av kcal inn/ut...

Som sagt, jeg sier ikke at det jeg sier er skuddsikkert. Og jeg har også sagt at jeg ikke vet helt hvordan det fungerer, men at det kan være en årsak, som kanskje ikke slår ut i alle tilfeller. Og ja, om man får alt av næring og ligger i et underskudd så vil du gå ned i vekt. Og skal du opp i vekt så må du bare spise mer kalorier med riktig næring.

Jeg tror jeg skal prøve å sette ned forbrenningen min, skal ned til 50 kg for å så gå opp til normal vekta og så se om jeg passerer den og øker videre. Sikkert bare en "system glitch" som kan ordnes med reset.

Annonse

Jeg tror jeg skal prøve å sette ned forbrenningen min, skal ned til 50 kg for å så gå opp til normal vekta og så se om jeg passerer den og øker videre. Sikkert bare en "system glitch" som kan ordnes med reset.

Fordi at?

Synes heller du burde slutte å prøve alle mulige slags desperate forsøk. Spis energitett sunn mat og prøv å øk mengden nok til at du går opp i vekt. Dette skjer selvsagt ikke over en uke. Men klarer du en halv kg en måned og det samme eller litt mer neste måned så er du på vei.

Av egen erfaring kan jeg også fortelle at dette programmet fra Eirik Sandvik funker krutt. Spis og tren som det står der og det skjer syke ting med kroppen din. Garantert uendelig mye bedre enn det slankeprosjektet du snakker om å sette igang for å legge på deg vekt!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...