Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg bodde med en som VAR treningsnarkoman før vi ble sammen, så ble det for mye oss, så jeg begynte å trene siden jeg følte jeg trengte det og jeg måtte komme meg litt ut og sosialisere meg med andre mennesker.. vi hadde det sånn at vi kjøpte mat ca annhver gang i butikken, noe som gjorde at det alltid var noe han ville ha og noe jeg ville ha.. selv om han satt å spiste godert klarte jeg å holde meg unna, knasket heller på en agurkbit eller gikk med en tur om jeg fikk carvings.. :) klarte meg helt greit, frem til jeg flyttet ut og tilbake hjem til mor, her det alltid står noe på bordet osv.. eneste grunden til at jeg gleder meg til å flytte ut er fordi da slipper jeg å ha ting jeg ikke vil ha, i hus! hehe :)

Det er ikke så vanskelig å si nei som alle skal ha det til.. egentlig, men jeg sliter noen ganger med å si nei.. hehe

Jeg bodde med en som VAR treningsnarkoman før vi ble sammen, så ble det for mye oss, så jeg begynte å trene siden jeg følte jeg trengte det og jeg måtte komme meg litt ut og sosialisere meg med andre mennesker.. vi hadde det sånn at vi kjøpte mat ca annhver gang i butikken, noe som gjorde at det alltid var noe han ville ha og noe jeg ville ha.. selv om han satt å spiste godert klarte jeg å holde meg unna, knasket heller på en agurkbit eller gikk med en tur om jeg fikk carvings.. :) klarte meg helt greit, frem til jeg flyttet ut og tilbake hjem til mor, her det alltid står noe på bordet osv.. eneste grunden til at jeg gleder meg til å flytte ut er fordi da slipper jeg å ha ting jeg ikke vil ha, i hus! hehe :)

Det er ikke så vanskelig å si nei som alle skal ha det til.. egentlig, men jeg sliter noen ganger med å si nei.. hehe

Ser den, det er vanskelig, men så er det ikke egentlig så vanskelig likevel ... egentlig :p Har blitt flinkere på det selv også i det siste :D *stolt*

Ser den, det er vanskelig, men så er det ikke egentlig så vanskelig likevel ... egentlig :p Har blitt flinkere på det selv også i det siste :D *stolt*

hehe ja man må bare sette ned foten skikkelig.. er tilbake på hardtrening nå for å komme til ordentlig sommerform, og merker om jeg ikke spiser noe søtt eller en sjokoladebit på 2-3 dager går kroppen min amokk! helt vilt :p

hehe ja man må bare sette ned foten skikkelig.. er tilbake på hardtrening nå for å komme til ordentlig sommerform, og merker om jeg ikke spiser noe søtt eller en sjokoladebit på 2-3 dager går kroppen min amokk! helt vilt :p

Ja, man får et slags adrenalinkick fordi kroppen er vant til å få det som den vil :p hehe

Annonse

Skulle ønske samboeren min var en hardcore junkspisende gamer. Hadde jeg slippet å spise peanøttsmør i smug på soverommet, gjemme pepperkakene mine i klesskapet og hive sukkeret oppi "te-boksen". Sukker er fyfy i heimen. Jeg er glad i sukker :(

Nesten i hvert fall.

Srs?

Har riktignok ikke kjæreste nå, men tror absolutt det hadde vert et problem for meg å funnet noen som ikke delte noe av min interesse for trening å kosthold. Datet en ei stund å når han satt der med chips å cola på en vanlig ukedag merket jeg at jeg kjente meg smått provosert over hans manglende interesse for å ta vare på kroppen sin (som allerede bar spor av forfallelse), når han snakket om pølsa han spiste på bensinstasjonen på vei hjem fra trening osv... Har blitt lidenskaplig interesert i dette me kosthold og trening å kjenner på egoet over at det er sånn det skal være, så svaret er vell at jeg tror at i et forhold bør det være forståelse og respekt å delt interesse for å investere i kropp å helse. Det vil jo være en vinn vinn situasjon for begge parter :)

Mannen min blåser i det jeg driver med. Han kaller meg for paranoid fordi jeg endret kostholdet mitt og vil ned i vekt. Jeg driter i det egentlig, vi lager mat hver for seg, jeg trener etter skole. Jeg sa at han kan fortsatt bli den "sofasittende" typen, jeg vil trene, jeg har motivasjon og eneste jeg ber ham om, er å akseptere valget mitt. Så det :)

Han sier så mye morsomt noen ganger, at jeg bare ler :) Jeg er en boler for jeg trener styrke og drikker proteinshake 1 gang om dagen. Jeg er rar for jeg klarer å spise fisk og grønnsaker, mye grønt er rar.

Selvfølgelig ville jeg ønske meg at han ville flytte litt på seg og begynne å trene styrke og endre det elendige kostholdet sitt. Men vi er voksne mennesker og jeg er ikke mora hans for å snakke med ham om slike ting. Hans valg liksom :)

Jeg holder litt på med en, men merker at interessen dabber av siden han virker som om han hverken er opptatt av kosthold eller trening, faktisk... Føler meg litt slem, men det blir så fjernt når jeg bryr meg så mye som jeg gjør, og han ikke bryr seg i det hele tatt. Prioriteringene mine er nå skole/jobb, venner/familie og trening (vilkårlig rekkefølge), så forhold er ikke på topp tre anyways.

Er ganske kjedelig å ha en kjæreste som ikke er interessert i trening som jeg selv er, jeg får faktisk mer cravings etter godteri og lignende usunne ting.. Så er det jo også slik at ikke alle vil man skal bli tynnere/sterkere eller kanskje litt muskuløs. Det er noe dritt når det gjelder kjærester :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...