Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
  "BadWolf skrev:
Emh nei. Swag er en forkortelse av det engelske ordet "swagger" som stammer fra rundt 1500 tallet, som brukes for å beskrive folk som er selvsikre på grensen til det å være arrogant. ( Swag kan bety en hel masse annet også )

Takk : )

Annonse

Skrevet
  "Blondina x) skrev:
Man har ulike meninger om hva som er retard ;) For noen, som deg, er det kids med streetstyle, for andre er det andre ting ;)

Hehe, jeg mener naturligvis ikke retarderte i betydningen handicap. På samme måte som at hvis jeg kaller en kamerat homo, så betyr ikke det at han putter tissen sin i mannlige sjokostjerner og drikker herrekesam.

Skrevet
  "McBain skrev:
Hehe, jeg mener naturligvis ikke retarderte i betydningen handicap. På samme måte som at hvis jeg kaller en kamerat homo, så betyr ikke det at han putter tissen sin i mannlige sjokostjerner og drikker herrekesam.

DET skjønte jeg :) Mente at man har ulike meninger om det er kult å ha streetstyle. :) Du mener at det er retarda (?), andre tenker enten relativt på det (som meg), eller at det er kult (de som har det selv og noen andre :))

Skrevet
  "Blondina x) skrev:
DET skjønte jeg :) Mente at man har ulike meninger om det er kult å ha streetstyle. :) Du mener at det er retarda (?), andre tenker enten relativt på det (som meg), eller at det er kult (de som har det selv og noen andre :))

Så er du 17 år (?) og jeg 29, hvilket nok henger sammen med våre meninger om capsbruk :D

Capsbruk kan være greit det, så lenge det ikke er en slik bredbremmet, flat sak og den sitter riktig vei.

Skrevet
  "McBain skrev:
Så er du 17 år (?) og jeg 29, hvilket nok henger sammen med våre meninger om capsbruk :D

Capsbruk kan være greit det, så lenge det ikke er en slik bredbremmet, flat sak og den sitter riktig vei.

Hahha ;D Joda, sånn som golfspillere? a3019_frontpage.jpg

Henrik Bjørnstad er kjekk btw.

images?q=tbn:ANd9GcTMYTXp23awXXwb0skPwjfaBx2NAVGCzZHZwG7uCvmD6IS6AXxu2A

Alt kommer an på hvem som bruker den! :D Er endel som kler flatbrem ;) Sjøl synes jeg egentlig caps er teit uansett, med noen unntak, som disse to :)

Annonse

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...