Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Ukjent666
Skrevet

Personlig: funker om sommeren, men hvorfor ha det på treningsstudio/inne etc?.... Blir akkurat som å se kule kids med briller inne/ute når det er mørkt/regner.... Kjempe tøft!

Skrevet
  "Sondre Aalbotsjord skrev:
Nei, selvfølgelig ikke.

Han fyren du la bilde ut av passet egentlig veldig godt med det.

Likehorer og swagfags har gitt snapbacks et dårlig "rykte"...

so true Sondre..

Skrevet
  "MartinM skrev:
Personlig: funker om sommeren, men hvorfor ha det på treningsstudio/inne etc?.... Blir akkurat som å se kule kids med briller inne/ute når det er mørkt/regner.... Kjempe tøft!

treningsstudio er det jo ikke snakk om? sist jeg leste sto det "Mote og velvære" eller?

Gjest Ukjent666
Skrevet
  "gangaslaya skrev:
treningsstudio er det jo ikke snakk om? sist jeg leste sto det "Mote og velvære" eller?

Tok generelt;) Du snakket jo om skole;) Helt ok, men hvorfor ha det på inne?:p

Burde vært samme regler med sånt som i militæret og berret.. Er takhøyden 5m ish.. så er hodeplagg tillatt... Lavere=neitakk xD

Skrevet
  "MartinM skrev:
Tok generelt;) Du snakket jo om skole;) Helt ok, men hvorfor ha det på inne?:p

Burde vært samme regler med sånt som i militæret og berret.. Er takhøyden 5m ish.. så er hodeplagg tillatt... Lavere=neitakk xD

haha :D ja, hva er ikke forum laget for! diskusjon jo, forskjellige meninger :D

Annonse

Skrevet

Nå er jeg ikke gutt, men jeg er freidig nok til å slenge ut min mening:D

Personlig syns jeg caps er greit for:

*quick fix på en bad hair day:bag:

*skjule hårtap:nin:

*skygge for solen:cool:

*vise tilhørighet til hva enn lua reklamerer for:mask:

men;

Ikke inne, vær så snill..:rolleyes: (ok, greit om du begynner å overta bestefars frisyre)

Skrevet

Det viktigste!

baPMq.png

Selv bruker jeg caps når håret begynner å bli litt langt og ufint, dvs i et par dager før jeg kommer meg til frisøren. Og da er det ikke sånn homsecapser som er illustrert på removal guiden, eller snapbacks som det tydeligvis heter(?).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...