Gå til innhold

Er jeg spesiell som spiser dette?


fridaoj

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

I dag ble jeg fortalt at jeg er spesiell, ettersom jeg spiser det her;

Altså, Cottage Cheese er godt, mandler er godt, rusiner er godt og nektariner er godt.

[ATTACH=full]1731[/ATTACH] Konklusjon; Sunt og GODT!

Nei du er ikke rar. Det der så knallgodt ut.

Jeg hadde kålrabistappe i cottage cheesen på jobb ( kantine med 100 folk) DER fikk jeg mange rare blikk gitt, men jeg skal si deg det var godt. Tenk om jeg skulle gnage på alle som spiser mat jeg synes er rar, eks Frityr-terroriserte matvarer. Da hadde jeg ikke gjort annet enn å gå rundt og kverulere på andres matvalg.

Ære være mangfoldet, også i matveien =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du er ikke rar. Det der så knallgodt ut.

Jeg hadde kålrabistappe i cottage cheesen på jobb ( kantine med 100 folk) DER fikk jeg mange rare blikk gitt, men jeg skal si deg det var godt. Tenk om jeg skulle gnage på alle som spiser mat jeg synes er rar, eks Frityr-terroriserte matvarer. Da hadde jeg ikke gjort annet enn å gå rundt og kverulere på andres matvalg.

Ære være mangfoldet, også i matveien =)

WORD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det å gå på VGS er bare fantastisk. Jeg har lagd en enkel salat med laks, brokkoli, blomkål og eple, og hele vennegjengen blir stående å stirre oppi matboksen og lure på hva i alle daaager jeg har laget meg. Laks! Hjemme spiser jeg jo akkurat like mye sært som resten av folka på denne bloggen :D Bare fordi jeg ikke spiser brødskive med brunost tre ganger om dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå på VGS , og samtidig spise nogelunde fornuftig, innebærer at en må ha en god porsjon selvironi. Mens venner kommer inn i kantinen med boller, cola, sjokolade, pizza og kebab, feirer jeg alltid den kommende helgen med cottage cheese på fredager. Rosiner, syltetøy og litt havregryn oppi blandingen, og vips har jeg en god, billig og sunn lunsj som metter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får høre det på jobb hver dag, hva spiser du? Er yoghurten din dårlig, det er klumper jo.. Banan oppi der, er det godt a?? You name it!! Heheheh... Men de er like nysjerrige hver dag for hva min lunsj består av, å like fasinert elr. rister på hodet hver gang!! Bye bye, brødskiver...you gouy are long gone!! ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får alltid rare blikk og spørsmål når jeg drikker svart kaffe og har brunost ved siden av.

Det som er sååå godt.

Det er driiiiiiitdigg! Særlig mørkt, rista rugbrød med ekte geitost (la den smelte nedi brødet) og kaffe til. Mmmmmmmmmm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mer spesielt å spise svidd-deigklump-pizza fra kantina og i tillegg være fornøyd med det.

Men det som forundrer meg mest er hvor lite folk vet om mat generelt, ikke bare sunnhetsmessig, men hva som eksisterer, hva de har smakt, hva som er godt, hva man må prøve osv. Det er som om de ikke er orientert for 5 flate om hva som er å få i en vanlig matbutikk.

Jeg ser noen lenger opp beskriver folk som ikke har sett CC før - jeg mener... Det er et Tine produkt altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...