Gå til innhold

Er jeg spesiell som spiser dette?


fridaoj

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest SlettetBruker3

I går trodde folk at det var fetaost i salaten min, istedenfor cottage cheese. Jeg bare lot dem tro det, jeg.. Orker ikke: "eeeh, er det no' godt a? er du på slankern?":huh: spis cookien din du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går trodde folk at det var fetaost i salaten min, istedenfor cottage cheese. Jeg bare lot dem tro det, jeg.. Orker ikke: "eeeh, er det no' godt a? er du på slankern?":huh: spis cookien din du.

Pleier å gjøre det samme! En gang satt hadde jeg med meg hele boksen med kanel. Da sa de jeg spiste så mye og at de ikke ble slanking av det der. Ja, 300 sunne kcal mot deres sjokolade og bolle. Joda. Tror jeg kommer best ut av det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier å gjøre det samme! En gang satt hadde jeg med meg hele boksen med kanel. Da sa de jeg spiste så mye og at de ikke ble slanking av det der. Ja, 300 sunne kcal mot deres sjokolade og bolle. Joda. Tror jeg kommer best ut av det ja.

Utrolig hvor frekke og nasty folk kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag kom en kollega forbi og smeller fra seg "hva i all verden er det du spiser nå da?" Og der står jeg og skjærer opp et eple! For goodness sake... :( Møkklei såntno'!

Herregud, det inneholder jo c-vitaminer! Det er nemlig bannlyst på McDonalds skjønner du.... :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cottage cheese er jo godt. Spiser det minst 3-5 ganger i uka. F.eks. med banan og rosiner. Hvis det er tilbud på blåbær er det også digg. Litt kanel og akasiehonning på toppen, eller å blande med litt vaniljekesam er aldeles ikke feil. Sier bare at det er ferskost hvis noen spør. Også at det har et høyt proteininnhold og at det ikke smaker så verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...