Gå til innhold

Spørreundersøkelse, den norske befolkningens bruk og oppfatning av fett


IngunnE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen hjertelig!

Svart

Var noen av spørsmålene som burde vært multichoice, f.eks den om hva du steker i.

ble veldig fustrert av det spørsmålet om hva jeg steker i....hadde lyst å begynne å gråte, jeg bruker jo nesten alt, alt etter hva man lager.... skylder på hormonforstyrring...

Ja, vi tenkte litt på det der. Men vi ble egentlig anbefalt å ikke, av den grunn at bachelor er en tilsynelatende liten oppgave, og det vil bare gi oss enda mer arbeid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg studerer bachelor i ernæring, mat og kultur, og skriver bachelor oppgave nå. Derfor hadde det vært kjempeflott om du kunne brukt 5 min av tida de til å svare på noen spørsmål. Gå inn på linken under, og du hjelper meg masse! :D

Den norske befolkningens bruk og oppfatning av fett Survey

svart! men en liten advarsel, svar fra folk fra FB kan nok ikke defineres som et tilfeldig utvalg av befolkningen, og vil fordreie resultatene dine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...