Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann dere IHerb frelste mennesker her inne! :)

er det noen av dere som bestiller hudprodukter derfra. Type . gode, organsike/økologiske ingredienser uten parabener og dritt! ??

Vil ha en god nattkrem, en dagkrem, en øyekrem og en for voksen hud -som forebygger rynker. haha, viktig m forebygging ;)

Fortsetter under...

Skrevet
  "Karoline84 skrev:
heisann dere IHerb frelste mennesker her inne! :)

er det noen av dere som bestiller hudprodukter derfra. Type . gode, organsike/økologiske ingredienser uten parabener og dritt! ??

Vil ha en god nattkrem, en dagkrem, en øyekrem og en for voksen hud -som forebygger rynker. haha, viktig m forebygging ;)

Jeg bestiller en del fra Alba og er kjempefornøyd med produktene deres ihvertfall :)

http://www.iherb.com/Alba-Botanica-Even-Advanced-Sea-Plus-Renewal-Night-Cream-2-oz-57-g/38968 er en veldig bra nattkrem. Ellers liker jeg pinnaple enzyme skrub og rens og Aloe & Green tea dagkrem :)

Skrevet
  "-Fredrik skrev:
Min ble sendt tilbake :(

Får man penger igjen eller uten å gjøre noe?

Du skal få pengene igjen minus en prosentandel som de tar for bryet, noen får pengene ganske fort men kan alltids være en god ide og sende de en mail :)

• 2 uker senere...

Annonse

Skrevet
  "Janeee skrev:
Og dere har fått med dere at Iherb har kommet med egen APP! :D Som gjør det eeeenda lettere å bestille :p:eek:

tror jeg skal holde meg unna den... haha! Frykter at terskelen for å blakke meg på IHerb dermed blir veldig lav... :o) selvkontroll hvor?

Skrevet
  "02-snapper skrev:
tror jeg skal holde meg unna den... haha! Frykter at terskelen for å blakke meg på IHerb dermed blir veldig lav... :o) selvkontroll hvor?

I knoooow... har måtte ta meg i nakkeskinnet i det siste og satt strek ved å bestille bare det som er nødvenig (og questbarene), og ikke bestille alt det andre bestiller bare for å smake :p

• 2 uker senere...

Annonse

Skrevet

Har noen her forsøkt å bestille varer fra iherb poste restante til Sverige? Det blir for teit å skulle holde seg under 200,-grensen - spesielt når man kan kjøpe for 1300 i Sverige.

EDIT: For å svare på mitt eget spørsmål, så ser dette ut til å være et bra alternativ: http://www.posterestantestromstad.no/

EDIT2: Fikk svar fra posterestantestromstad om at de tar mot pakker fra alle speditører og kan håndtere pakker opptil 40kg - så neppe noe problem for oss :D

Skrevet
  "Tiwas skrev:
Har noen her forsøkt å bestille varer fra iherb poste restante til Sverige? Det blir for teit å skulle holde seg under 200,-grensen - spesielt når man kan kjøpe for 1300 i Sverige.

EDIT: For å svare på mitt eget spørsmål, så ser dette ut til å være et bra alternativ: http://www.posterestantestromstad.no/

EDIT2: Fikk svar fra posterestantestromstad om at de tar mot pakker fra alle speditører og kan håndtere pakker opptil 40kg - så neppe noe problem for oss :D

Og så sende videre fra sverige til Norge? Blir ikke det en del kostnader likevell?? :)

Skrevet
  "02-snapper skrev:
Var det jg trodde. Lite vits når en bor på vestlandet da :/

Blir nok mest for oss på østlandet, ja...Sorry for det. Du får trøste deg med at vi som bor sentralt får noen gleder :p

Skrevet

Så lenge man ikke har behov for å kjøpe enkeltting som går over 200kr, eventuelt bår så nærme grensa at man uansett er i sverige en gang i uka så synes jeg at portoen fra iHerb er så lav at jeg ikke helt ser poenget. Det kan være litt pes å drive å dele det opp, men ikke så mye at å dra til sverige er mindre pes ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...