Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne:

Neocell, Super Collagen, Type 1 & 3, 7 oz (198 g) - iHerb.com

I vann, i fun light, i myyye fun light, i shot-mengde, name it :p

Hmm. Det er den jeg også har! Jeg blander den i varm te:) Det smaker særdeles lite. Pulveret i seg selv skal så å si være smakløst, men mulig FunLight og vann er et veldig dårlig alternativ:p Prøv i kaffi, te eller i suppe?

Hmm. Det er den jeg også har! Jeg blander den i varm te:) Det smaker særdeles lite. Pulveret i seg selv skal så å si være smakløst, men mulig FunLight og vann er et veldig dårlig alternativ:p Prøv i kaffi, te eller i suppe?

Da skal jeg prøve i te!:thumbsup: Har droppa den i dag, fordi jeg hæler det ikke.. haha :D

Da skal jeg prøve i te!:thumbsup: Har droppa den i dag, fordi jeg hæler det ikke.. haha :D

Aisha, prøv i pilleform! Jeg gav bort boksen med pulver, takla det ikke mer til slutt! :meh: Tar 2x 3 piller /dagen (=dagsdose m/pulver), og de er lette å svelge. Ser ingen grunn til å tvinge ned pulver når pillene koster omtrent det samme el. bare litt mer per dagsdose :rolleyes: Dessuten er det ekstra c-vitamin i pillene, så du slipper ta ekstra c-vitamin som du skal med pulveret. Men, hvis man har veldig problemer med å svelge medium/ litt store kaplser, så er nok pulver veien å gå.

Aisha, prøv i pilleform! Jeg gav bort boksen med pulver, takla det ikke mer til slutt! :meh: Tar 2x 3 piller /dagen (=dagsdose m/pulver), og de er lette å svelge. Ser ingen grunn til å tvinge ned pulver når pillene koster omtrent det samme per dagsdose :rolleyes: Dessuten er det ekstra c-vitamin i pillene, så du slipper ta ekstra c-vitamin som du skal med pulveret. Men, hvis man har veldig problemer med å svelge medium/ litt store kaplser, så er nok pulver veien å gå.

Har ingen problemer med kapsler. Tror nesten jeg valgte pulver fordi jeg alleree tar så mye piller og kapsler :p

Så vel for meg at jeg bare kunne hive det oppi noe jeg uansett skal drikke..:unsure: men fy asså....

Blandet i te nå. Det gikk greit (=ingen brekninger.. haha) Blir nok kapsler neste gang, ja.:thumbsup:

Hehe, ja, jeg tar også et helt arsenal av kosttilsskudd...Kjedelig å ta alle, men det er i alle fall smaksnøytralt. Så noen ekstra fra eller til... :blush:

edit: Jeg synes forresten det gikk greit å få pulveret ned med et halvt glass vann (= raskere å shotte ned), med en halv skviset lime i, en haug sitronsaft /limejuice på flaske, evt dråpe stevia peppermint og isbiter. Og ingen klumper! (Pyse, jeg?)

Annonse

Bruker denne

Neocell, Super Collagen+C, Type 1 & 3, 250 Tablets - iHerb.com

. Har ikke merka noe forskjell enda, men så¨er jeg bare halvveis i boksen også. :p Fikk i posten i dag. Tenkte jeg skulle blande de litt :p Var det ikke sånn at det skal blandes med C-vitamin?

Må si at jeg ble skuffet over Apple pie krydderet :(

Men dere som tar de collagen-greiene, i pulverform!! HvOrdan i alle dager...?

Aldri smakt noe så jævlig i hele mitt liv! Brekker meg i dn time etterpå haha xD

Strong this^ Det er seriøst noe av det verste jeg har smakt.

Bruker denne

. Har ikke merka noe forskjell enda, men så¨er jeg bare halvveis i boksen også. :p Fikk

Neocell, Fish Collagen + HA, Collagen Support Complex, 120 Capsules - iHerb.com

i posten i dag. Tenkte jeg skulle blande de litt :p Var det ikke sånn at det skal blandes med C-vitamin?

Må si at jeg ble skuffet over Apple pie krydderet :(

Jo, de sier at C-vitaminer virker synergetisk med kollagen.

Bruker denne

Var det ikke sånn at det skal blandes med C-vitamin?

Som du ser i navnet, så følger det med C-vit i pillene (60mg), så tviler på at du trenger noe ekstra i forhold til collagenet i alle fall.

Annonse

Ahh, skjønner. Trodde du mente du skulle blande de (ta begge samtidig) :p

Tenkte først å spise den første boksen med C-vit i, men siden den andre ikke inneholder det fant jeg ut etterhvert at jeg like godt kunne blande de. Eller kanskje etterhvert gå til anskaffelse av appelsinjuice :p

Hehe... :D såg det nå jeg tastet litt for fort på tastaturet :whistling:

Det skulle stå cottage cheese:thumbsup:

ojjaa, hehe, det burde jeg vell skjønt :p men syns vanilla cream alene i cc blir litt beiskt, må ha litt annen søtning og :p jeg mixser og trikser sammen alt mulig rart alltid jeg :p

Ja man må venne seg til smaken, stevia er litt beisk i smaken.

En annen ting man kan også gjøre er og ha kanel i.

Skal teste ut mager kesam med økologisk peanøttsmør og stevia tenkte jeg :p

Jeg blander alltid stevia sammen med splenda, det tar liksom vekk det beiske og det blir bare dødsgodt :D:p kanel har jeg ofte i og :D

Synes den Nu Naturals No Carbs-blend er ganske ok. Den kommer ferdigblandet med sukrin (erythritol) og jevner ut bitterheten litt mer i alle fall :) Pluss at det er digg med småkorn i steden for bare "støv" :p Pakken er mini og billig så det er jo bare å prøve hvis man er nysgjerrig. Men herregud, så lite man trenger om gangen når det er stevia! ift rent sukrin eller sukker. Lærer aldri. Trenger alltid mindre enn jeg tror, både med den nevnte og Sweet Leafs-dråpene...:confused:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...