Gå til innhold

Proteinpulver


s89

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har planer om å starte med proteinpulver. Har aldri brukt dette før så lurte på om noen kunne anbefale noen typer proteinpulver? Greit hvis det ikke er for dyrt siden jeg er student. Lurte også på om det finnes proteinpulver uten laktose?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

hvilken smak er best?

jeg har jordbær nå,og synes ikke den er serlig god,så prøv sjokolade! kanskje bare kjøpe 1kg av gangen for å finne den beste smaken?:)

eller gå åver til et dyrere pulver med bedre smak.

prøv sjokolade,jordbær eller naturell ingen smak enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit hvis det ikke er for dyrt siden jeg er student.

Visste i grunnen ikke at de solgte proteinpulver fra proteinfabrikken på coop obs, men de gjør visst det. Bladde nettopp gjennom tilbudsbladet deres og så at de hadde 40% på whey tech proteinpulver denne uken :)

Coop Obs - Sørlandssenteret - Uke 40 (bla 5 sider i katalogen her om du vil se annonsen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemp proteinpulver ffs!!

Hvorfor i all verden...

Hei. Jeg har planer om å starte med proteinpulver. Har aldri brukt dette før så lurte på om noen kunne anbefale noen typer proteinpulver? Greit hvis det ikke er for dyrt siden jeg er student. Lurte også på om det finnes proteinpulver uten laktose?

Om du er laktoseintolerant så vil du kjøpe et proteinpulver som enten ikke er melkebasert, da fortrinnsvis eggeprotein, eventuelt gå for et melkeproteinisolat, som er dyrere enn vanlig konsentrat men laktosefritt (hvertfall er mesteparten av laktosen vekke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken smak er best?

Har prøvd banana- og sjokoladesmak. Hjemme blandet jeg det med melk og med vann etter treninger. Må si at sjokoladesmak er nok beste av alle og er vel den eneste som kan smake godt med både vann og melk. Med melk så smaker jo den bare som sjokomelk ;)

Lenke til kommentar