Gå til innhold

Englikke

Medlemmer
  • Innholdsteller

    20
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Englikke

  1. De som bruker tusj for å markere øyenbrynene sine eller dem som napper dem alt for mye ( fy jenter !) De som bruker de toppene og tights fra hm i ca 1-3 str for små, topper det hele med å dra tightsen langt oppi skrauva og uten truse på seg + for små bh på seg. JA man ser virkelig alt. Eg har vært vitne til det og måtte rett og slett se ned og gå forbi. :s Det går faktisk an å få hjelp ang å finne den rette fargen for sminken med tanke på pudder og slikt, spør dem bak disken eller dem som spør om du treng hjelp Duck mush? Overdrevent kyssemunntrutpressingavlepper not hot Det er en grunn a
  2. M1 tacosalat M2 stekt røkelaks og ved siden av 1 egg + 2 hvitter og mager cc M3 kyllingsalat eller 1 skyr pluss mandler M4 tacosalat med speltlomper eller grøt ish 50 g kokt ris 100g mager kesam 150g mager cc 2ts pb2 Litt vaniljefrø Bland alt sammen og topp dette med kanel og sukrin gold eller vanlig kjempe digg
  3. Høyden er 164 og målet er 50-55 eller nærmere 50 tallet og så legge på meg med muskler!
  4. Neinei, er du gærn Målet mitt er fra 80 til typ 50-55 kilo, og per dagsdato ligger den på 55-56. Fornøyd og fornøyd eg spis den maten som skal til for å komme inn i det eg ser som drømme kropp. Er 164 høg
  5. Oii, regnet ikke med grønnsakene! bruker diett.no
  6. Englikke

    Proteinpulver

    kasein fra x-life er den beste eg har smakt ! Bruker det etter trening, siden kroppen tar det opp langsomt. Beste eg har noen gang brukt for å lage fluff av iallefall !
  7. Eg kjør på med oppvarming ca 7 min Første drag på 4 min 3 min aktiv pause Andre drag på 4 min Altså 4 minutter x 4 ganger. Hvorfor 4 minutter? For det er slik at kroppen bruk ca 1-2 min på å komme inn på maks pulsen spør hvor godt trent man er ( og for å få gjennomstrømning av blod til hjertet) og klarer bare å holde maks pulsen i alt fra 2-3 minutter derfor er det 4 minutter i et drag. Siden man bruker tid til å komme i ca 85% i maks puls ( for de som ikkje har klokke vil det si at du bare klarer å si noen ord før du må trekke etter pusten). Med 2-3 intervalløkter i uken kan du regn me
  8. Er spinnings instruktør, kjører 4x4 alt fra 2-3 ganger i uken. Og hvis man trener 4x4 sånn ca to ganger i uken kan man øke kondisjonen med hele 0,5% i uka. Er ikkje værst det eller hva ?
  9. Heihei, går det an å spise Mager kesam? ikke hele boksen men kanskje halve? Kan man bruk 100g jordbær eller blåbær ? Frokost 120 gram kjøtt (kylling eller svin) brokkoli, paprika og tomat lunch 120 gram kjøtt eller fisk. brokkoli, paprika og agurk middag 150 gram fisk ( torsk, laks) brokkolimos, paprika Kvelds 100 gram skinke, og brokkolimos Kalorier 470 Fett 6,89 Protein 101 Dette er spise planen min atm. Ser den grei ut? Også tar eg BCAA før trening, samt med omega3
  10. Eg bruk å lag fluff til kvelds 30 g kasein 150-200 g frosne bær litt vanilje essens og stevia og vann om det blir tørt. Kjempe godt og ikkje minst sunt. Det kan va lurt å tin bærne litt først Ellers går det i kjøtt/fisk/fugl og masse grønnsaker men ikkje mais og gulrot.
×
×
  • Opprett ny...